Gå til innhold

Har jeg tatovert megselv?


goliatmo

Anbefalte innlegg

etter å ha gjort meg ferdig med mine lekser, som involverer blekk, satt jeg og tenkte på hvordan man lager tatoveringer.

Plutselig får jeg den lyse idéen å lage en selv!

Så jeg dypper passeren min i blekkhuset og stikker den i hånda mi og plustelig hadde jeg laget en trekant.

Man ser det ikke på bildet, men trekanten har et sånt grønnskjær som tatoveringer ofte har.

Jeg har gnikket og skrubbet alt jeg orker, men den forsvinner ikke, tror dere den forsvinner etter et par dager og en god dusj, eller er jeg stuck med denne trekanten for alltid?

post-73350-1191804169_thumb.jpg

post-73350-1191804182_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lenge du kommer til å ha dette, kommer fullt og helt an på hvor dypt du stakk passeren. Jeg tror ikke du kommer til å ha det mer enn et halvt års tid, pluss/minus noen måneder.

 

Det som er sikkert, er at du får arr av dette. Du har skadet huden grundig, og det ser ut til at du har pirka nedi lærhuden, mulig også underhuden. Området ser for øvrig betent ut, du ser det på rødfargen rundt "tatoveringen" din, samt at du kan se at noe av huden dør der det er hvitt.

 

Koldbrann får du neppe.

 

Og til dere som skriver om at dere stakk trykkblyanten inn i hånda/fingre og fortsatt har sort merke innenfor huden, så er det p.g.a. at det sitter igjen litt av "blyet" fra trykkblyanten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...