Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008

Nimrad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei. Hvordan har dere hørt om denne garantien? Står den skrevet skriftlig en plass så jeg kan ta med til de ansatte på Elkjøp? I tilfelle de skulle begynne å "krangle" på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Okei. Hvordan har dere hørt om denne garantien? Står den skrevet skriftlig en plass så jeg kan ta med til de ansatte på Elkjøp? I tilfelle de skulle begynne å "krangle" på det.

Står på noen skilter når du går inn på elkjøp, ihvertfall der jeg har sett det..

Skrevet (endret)

Du lager en ny, japansk, bruker. Du finner guide til dette ved å søke på google (jeg husker ikke helt hvor jeg fant den). Om det er snakk om japansk konto?

Eller skal du bare ha en ny norsk? I såfall er det vel "rett frem" (lag ny bruker->logg på->registrere).

Endret av Gjerviken
Skrevet

TJa, jeg dreit i å lage ny PSN. Det er så slit vis man ikke får brukt Online ID som man har lyst på :p

Men er det mulig å ordne statsen i et spill eks Fifa, sånn at det begynner helt på 0?

Skrevet

Det kan du helt sikkert. Se under spillets savefiles, under ''Games''. Hvis du da vil starte helt på nytt, må du nok slette FIFA08-savefiles. :)

Skrevet
Det kan du helt sikkert. Se under spillets savefiles, under ''Games''. Hvis du da vil starte helt på nytt, må du nok slette FIFA08-savefiles. :)

Men nå mener jeg Online stats :p

Skrevet
Dårlige stats eller Raste? :D

Ja, men det er også fordi broren min på 5 år har spilt online. Det sier jo litt :p spilt 110 kamper og vunnet 35 av dem :p

Skrevet

Har akkurat fått meg PS3 og skal logge inn på online delen. Det trådløse nettverket har koblet seg til og alt ser ut til å fungere, bortsett fra da jeg skal lage en account på Playstation network. Sign - id min funker ikke, har prøvd å skrive hotmailen min og passordet til den, men kommer bare "incorrect password or username"

Hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Må bare si at Sony henger langt etter Microsoft når det gjelder online gaming, bruker dritlang tid og energi på å få fikset NAT og UPnP og hva f*** som må til for å spille online.

Merker jeg blir frustrert.

Skrevet

Hvordan laster jeg ned demoer? Jeg finner en link der det står at man kan laste ned demoer og sånn, men det er jo ingen linker eller noe. Jeg oppdaterer operativ-greiene nå, kan det gjøre noe forskjell?

Skrevet (endret)

Karlson:

Du må inn på Playstation Store.

Ligger på hovedmenyen din viss du har laget deg en EU account

Må bare si at Sony henger langt etter Microsoft når det gjelder online gaming, bruker dritlang tid og energi på å få fikset NAT og UPnP og hva f*** som må til for å spille online.

Merker jeg blir frustrert.

Er det Sony sin feil at du bruker langt tid på å få fikset dette?

Og det to meg ti sekunder på å koble meg til nettet viss det er det du sliter med.Er ikke akuratt vanskelig å sette maskinen opp mot internett.

Endret av Diesel_
Skrevet

Selv har jeg ikke orket å gjort noe med det, for det kommer til å ta sin tid å få googlet alt som må gjøres og i tillegg gjøre det.

Føler med deg BebigBecut! Finnes det en enkel løsning på problemet Diesel? I så fall burde jeg kanskje få gjort noe med det :)

Skrevet

Ja, det har jeg også gjort. Men hvordan få NAT-type 2 (eller hva som er best) og få fjernet UPnP (om det også må gjøres)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...