Gå til innhold

Billigere PS3-modell for Europa (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Priskutt er bra. Fjerning av funksjonar er ikkje bra. Ein av dei tinga eg har likt med PS3 er at det er ein konsoll med masse funksjonalitet og få kompromiss. Noko dyrare enn konkurrentane, ja, men til gjengjeld har den "alt".

 

Synest IKKJE dette er gode nyhende, dersom det tyder at det i framtida ikkje vil vere mogleg å få tak i den bra PS3en. :thumbdown:

 

Kay

Lenke til kommentar

Tar jeg feil om sier at de fleste PS2-spillene fungerer med dårligere grafikk, og flere bugs på en av de orginale PS3'ene vi har hatt her i Norge til nå? Ser på youtube-klippene hvor en ser side ved side, PS2-spill på PS2 og PS2-spill på PS3. Det virker ikke som om det er noe spesiell verdi i å spille PS2-spillene sine på en PS3. Sony skulle ikke konsentrere seg noe mere om det området heller, som vi ser.

Be like me, buy å phunky pink PSTwo :p

 

Nok en gang må jeg se an PS3, noe nytt på HTPC-funksjonalitetfronten? Neh..

Lenke til kommentar

80 GB-versjonen vil garantert introduseres i Europa når 60 GB-versjonen er borte, trolig før jul.

 

PS2-spill har liten betydning for meg personlig, men skjønner at mange vil reagere på det. Spent på hvordan dette slår ut salgsmessig.

 

Sony bør selvsagt berømmes for å få ned prisen såpass kraftig etter så kort tid, men samtidig har de gjort nok en forvirret avgjørelse. Først annonsere 20 GB og 60 GB. Så forsvinner førstnevnte raskt, den kommer ikke til Europa i det hele tatt. Så kommer de plutselig med 80 GB uten noen grunn som helst og 60 GB forsvinner (i USA foreløpig). Og nå får vi 40 GB i tillegg. Samme gjelder X360. 3 forskjellige versjoner med og uten HDMI etc. Når dette virker forvirrende for gamers, tenk hvordan det er for Ola Dunk som står i butikken og ikke har peiling på konsoll i utgangspunktet. Ikke rart mange plukker opp Wii i stedet da.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Egentlig syns jeg da at dette tilbudet slett ikke er så verst. Men hvorfor i h****** måtte de ribbe den så fært!? Men men, jeg har jo en PS2 fra før (som jeg fikk da den kom ut), og jeg spiller ikke alle PS2 spilla mine lenger heller. Dessuten trenger jeg egentlig ikke en minnekortleser.. Pleier ikke å bruke minnekort heller.

 

Som sagt, 4000 er en god pris syns jeg.. Og da får jeg råd til et spill og en ekstra kontroll også.. Med min økonomi liksom...

Lenke til kommentar
Glad jeg kjøpte badass modellen da jeg gjorde det  :love:

9644790[/snapback]

 

Ja, du mener i stedet for å vente til 60gb modellen blir faset ut og koster 25-30% mindre? ;)

 

PS3 til under 4000 er veldig bra, da kan det fort bli kjøp når de gode spillene begynner å rulle inn. At man ikke kan spille PS2 spill på den er derimot ikke så bra, går glipp av mange gode spill der.

Lenke til kommentar

Heh, typisk.... rett etter jeg har lagt ut over 30 lapper for en Harman Kardon og JBL surround løsning til hjemmekinoen :roll:

 

Jaja, klarer vel å skrape opp noen tusen til som ikke går til regninger, abonnement, osv. Skjønner ikke helt logikken bak dette, utenom at de vil kanskje få potensielle kjøpere til å få panikk og springe til butikken for å få tak i en 60GB versjon fort som f***. :whistle:

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar

OK, først introduserte Sony 60 Gb med en 20 Gb utgave som ble aviklet fordi den ikke solgte godt nok. Så nå skal de lage en 40 Gb versjon som de fucker opp totalt for å gjøre den billigere, samtidig som de skal sjalte ut 60 Gb versjonen og med tid og stunder la en 80 Gb versjon ta over.

 

Og sony synes det er rart at PS3 ikke selger godt nok? De forvirrer jo forbrukeren noe innmari mye.

 

I det minste gjorde MS noe riktig, de ga oss muligheten til å velge det vi ville ha på konsollen selv om vi kjøpte core utgaven. Sony tar deg bakfra først som sist, gir deg en core utgave som fremdeles er dyr og stripper den for mange ting som du ikke kan kjøpe i ettertid, og selger den for en prislapp dyrere enn premium.

 

Hvem er det som kommer på disse lure ideene hos Sony? Ken er ute av spillet så han er det ikke, så hvem er det da?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...