Gå til innhold

Opplevelser fra Hellgate: London Beta, fortell!


Anbefalte innlegg

Kom meg av spillet nå for et par mins siden

 

Holder på og kjører min 4 MM (marksman) siden alpha stage må si jeg er veldig happy med spillet

Og gleder meg vilt til spillet kommer ut her i Norge

 

Nå i kveld var det ein Hub som ikke var åpen som plaga litt, men det blir sikkert fiksa i morgen eller Mandag

 

Du trenger ikke betale hver mnd, men om du gjør får du mye mer låst opp

(Tror det var snakk om 2 extra classes, men jeg er ikke sikker)

og noge annet (Tror jeg kutter ut et annet MMO spill for det her, men det er så billig så kan vær jeg bare hiver det her på lista mi)

 

Siden jeg var med i alpha stage så har jeg ikke preordra spillet enda

Ettersom jeg ikke er sikker på om vi i europa får det samme som i statene

 

De kan kjøpe spillet for 107 dollar eller noge sånt og få "life time membership"

Men alle som pre-order får ein farge som er spesial for din pakke

Ikke akkuratt noge til og rope wooo for men det er da noge

 

(PS: grafisk så såg det jævligt ut i alphaen i forhold til betaen hehe)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahh pokker, er det monthy fee? :( Får holde meg til singel player da.

9653323[/snapback]

Det er frivillig.

 

Men jeg vil si at Online delen, sånn som er den er nå, gjør at det ikke er verdt å betale noe for det.

 

Det som hadde vært litt smartere markedsføring av flagship var å selge booster packs. Noe alla EA gjør med battlefield.

 

For å betale for dette i måneden, det holder rett og slett ikke mål.

 

Spillet er bra, men online delen er mer teit enn Guild Wars.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Du skal jo ikke betale for slik online delen er nå. Slik den er nå er slik den vil være for alle. Hvis du velger å betale, vil du få div. ting som de som spiller gratis ikke får tilgang til. Skal se om jeg finner noe info om dette.

 

Edit:

 

Jo hvis du velger å betale i måneden vil du få:

- Tilgang til hardcore mode(usikkert om bare er får subscribers)

- Andre gamplay moduser

- New content

- Flere character slots

- Ability to create guilds, and to be an officer in a guild.

- A shared stash between characters of the same account.

- Access to subscriber only zones, quests, and equipment.

- Access to certain subscriber only events with unique rewards, and rewards for long-term subscribers are also possibilities which have been mentioned.

- A level cap that increases as ongoing content is added.

(Noen ting går inn i hverandre her)

Er ikke sikkert på alt enda og om det er mer, holder på å researche nå. Kan være feil her å.

 

Fant dette på forumet:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Elite vs. Plebs

* Multiplay will be free!

* Elite Multiplay will cost $9.95 a month

* Secure, closed servers hold your characters, even if you're not Elite

* Elite players get 24/7 phone and online support; plebs get basic online support as with any other game

* If there are queues to get on a server, Elite players go to the front

* Elite players can have 12 characters in total; plebs get 3

* Elite players can store around 40 items in "lockers" spread throughout the world; plebs can have 20. Elite players can also transfer these items to characters on other servers; plebs cannot

* Elite players get unique gear and can wield the most powerful weapons in the game. Said weapons can also be emailed by the Elite to others of their kind

* Elite players can board shuttles that transport them quickly to hard-to-reach corners of London

* Elite players can become officers of guilds and own, enter, or operate player housing and guild buildings; plebs can be members of guilds, but will not be allowed to enter said buildings, or purchase property for themselves

* Elite players get access to more gametypes; plebs not allowed into servers or areas where those gametypes are operating

* Elite players will get new content each month, such as new monsters, new gametypes, new items, and so on

HGL Forum Til dere som har tilgang.

Dette utdraget, ifølge posten, ser ut til å være fra et blad om spill

 

En annen post:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
They supposedly are announcing the features this coming week.

 

Rumoured benefits;

 

- bank space that all chars can access allowing you to freely and safely trade b/w all your chars,

 

- double the bank storage space of non-subscribers,

 

- extra character type per archtype (eg. one extra class for hunter, cabalist, templar)

 

- access to extra sekrit maps,

 

- access to extra loot drops , loot types,

 

- extra character slots

 

- creation of guilds

 

- hardcore mode

 

- who knows

 

anyway , all will be revealed soon.

 

Alt er ikke spikra fast i en kiste her enda, er fortsatt en del usikkerhet over hva subscribers får iforhold til free players. En ting som er sikkert er at det vil være noe ihvertfall.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Du vil fortsatt spiller under samme system. Lignende guild wars, bare dårligere.

9654917[/snapback]

 

 

Ta å utdyp den er du snill? hvorfor er det dårligere? så langt så er ikke systemet noe annerledes enn guild wars i det hele tatt. Eneste forskjellen er at her blir lvl cappen satt til 50 ved release og settingen er annerledes pluss at HGL ikke har like mye fokus på pvp som guild wars og at du velger om du vil betale i måneden eller ikke hvor hvis du betaler for visse ting andre ikke får tilgang til osv(se min andre post for dette).

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Er singel player også i GW(online) stil?

 

Hvordan gjør dere missions online egentlig? Er det slik at dere drar inn i portaler og gjør questet for så å dra tilbake til "byen"?

9654992[/snapback]

 

 

Vet ikke hvordan single player delen er enda, men det blir vel noe lignende online delen bare uten "ekte" folk rundt om i byene eller at du jobber sammen med andre for å gjøre quest o.l.

 

 

Edit: En annen ting, den builden vi som beta testere spiller kan være en veldig gammel build, faktisk flere uker gammel, enn den FSS har liggende på kontoret sitt og jobber med.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jeg synes rett og slett at online delen er fatal. På mange måter.

 

Gameplay er bra, følelsen av å kutte en zombie i to er deilig. Men det måten de "byene" og instancene er lagt opp på er rett og slett ufint.

 

Du er så utrolig begrenset til hva du kan gjøre, hvor du kan gå i en instance. De er rimelig små, selv lengre ut i spillet. Da snakker vi om at de tar maks 5-10 min. Noen kan ta en del lengre. Å da er det en random generert gate som er rett fra med en sving, så rett frem etter svingen. Da er enden av gatene blokkert med busser og tog. Ved siden av veiene har du hus, du kan gå inne i noen hus, men det er de samme som gjentar seg. Det er vel 3 forskjellig i starten, thats it. Så da må du rett og slett bare følge veien, helt til du har gjort questene, som er å drepe noe, drepe en boss å hente noe av den. Thats it der.

 

Om du skulle ønske deg ett våpen i shoppen, så kan du gå ut på ferde å slakte mobs i håp om å finne en rare en. Men når du kommer tilbake så er ikke våpnet du vil ha der. Fordi en shop fungerer sånn at det spillerne selger, kommer i shoppen, når noen kjøper ut noe, så blir det borte. Men du kan salvage ting, også oppgradere våpen. Noe som blir dyrere og dyrere. Anbefales sterkt å starte med dette umiddelbart, da du egentlig ikke trenger å kjøpe noe fra shoppen.

 

Det er rimelig stor lag, så om du skulle skyte noe, så tar det ett halvt sekund før det sprenges.

 

Ikke missforstå meg, spillet er bra. Bare at online delen sånn som den er nå, er helt forferdelig.

 

Guild Wars er etter min mening mer åpen, man har litt flere muligheter. Her er man veldig begrenset. Ergo får man 0 replay value. Jeg er ganske sikker på at mye av dette ikke er tilfelle i slutte av måneden.

 

Jeg gleder meg til Single player, for online delen er bare single player med lag og patetisk opplagt.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Aww, er de så små? Får håpe de kopierer etter GW på dette planet og lager de stor.

9658218[/snapback]

Ikke nok med at de er små, det er også litt krass ventetid (Loade tid)

 

I forhold til grafikk og størrelse osv.

 

Altså, jeg kan kjøre Gothic 3, på full pupp. Når man tenker hvor stor og detaljert den verden er i forhold til Hellgate. Synes det er merkelig at de ikke får tynet ut litt mere av grafikk motoren sin.

Lenke til kommentar

Det veit jeg ikke. Har ikke kommet sånn utrolig langt. Har bare prøvd de forskjellige klassene (Som forresten er veldig uballansert, i mine øyne).

 

Spillet er ganske stort i forhold til grafikk og detaljer. 3,6 gb. Så regner med at det er ganske langt. I og med at samme blir brukt om og om igjen.

Lenke til kommentar

Vel, man kan jo strengt tatt ikke trekke et spill for lag når dette er en beta build. Jeg synes det høres veldig bra ut hvordan shoppen fungerer, at du kan kjøpe det andre spillere selger. Da kan man ha flaks og finne et våpen man virkelig trenger, som en annen klasse har vendoret. I og med at spillet kommer til å inkludere end-game raiding og alt slikt så tror jeg ikke lav level instancene representerer instance konseptet for hele spillet.

Lenke til kommentar

Har gamet Alpha siden det ble laucnha, personlig kommer jeg ikke til å game det i release.

 

Har elsket min tid i alpha/beta men er ikke bra nok for å betale mener nå jeg da.

 

 

jext: hele spillet er bare instancer, finnes ingen åpne soner utenom stasjonene.

 

 

 

Kan hende jeg gamer det i release om pvp'n blir noe bra.

 

// 8x ganger lvl 22 blademaster og 1 gang 28 blademaster.

Lenke til kommentar
I og med at spillet kommer til å inkludere end-game raiding og alt slikt så tror jeg ikke lav level instancene representerer instance konseptet for hele spillet.

9658396[/snapback]

 

Det er mulig å runde spillet på singel player, så håper ikke singel player består av små instancer gjennom hele spillet for så å møte et par store instancer mot slutten.

 

Spillet må være stort, rundt 200 quests(kanskje mer, husker ikke) og 40 timer playtime på singel player, alle de timene kan ikke være å gå rundt i små instancer :|

Lenke til kommentar

Har ventet på dette spillet i noen år nå. Og nå er den store dagen her snart. Gleder meg noe sinnsykt. Har planer om og bestille fra Cdon snart. Kansje jeg kommer i beta'n før spillet kommer ut. :dribble:

 

Andre som har lest dette intervjuet om quester/questdesign?

Intervju

Og sett denne filmen

Clicky

 

Virker veldig lovende. Kan nok bli artig med rts innimellom all monster slaktningen.

Leste også et annet sted at questen plutselig kunne utvikle seg.

Får en standard quest hvor du skal drepe 20 av noe. Så plutselig popper det opp en svær jævel som du også må knerte. Vil sikkert være tøft første gangen.

 

Noen som er i beta som har kommet til noen sånne quester?

 

@ Neppe

Grunnen til lag er vel fordi at beta serverne er i USA. Eller er jeg helt på jordet nå?

Lenke til kommentar
Er det no DX10 i betaen?

9658617[/snapback]

 

 

Ja, men så langt gir DX9 mye bedre ytelse, er slik her vertfall, men dx10 funker fett, liker blurren, men spiller i dx9 versjonen, er ikke så alt for store forskjellen sånn egentlig.

 

Edit: Og den "laggen" Neppe snakker om har nok mest å gjøre med at vi beta testere spiller op en US server. Men når det skal sies så kjenner ikke jeg noe til denne laggen, jeg har både prøvd blademaster, marksmann og evoker og jeg kan ikke si jeg merker noe lagg.

 

Spillet er ikke noe revolusjonerende, det er som diablo med bedre grafikk og random genererte områder.

 

Negativt jeg kan komme på så langt er at missions er veldig linære, men for min del er det helt greit. Det jeg kommer til å gjøre i spillet er å level opp en haug med characters og banke skiiten ut av folk i pvp :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...