Gå til innhold

Opplevelser fra Hellgate: London Beta, fortell!


Anbefalte innlegg

Jeg leste at NDA'en til dette spillet ble løftet når man kunne få preorder beta. Jeg er da interessert i erfaringer fra noen gamer.no folk mens jeg sårt venter på penger så jeg kan bli med på morroa. Har lest et par beta impressions artikler, men hva synes egentlig spillerne? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste det der. Folk sier spillet er veldig likt Diablo 2 når det gjelder hvor vanedannende det er, men som du nevner dette med bugs.

 

Leste også at Flagship skulle kortne ned ventetiden ang. betaer. Jeg skal rapportere med bilder og tekst så fort jeg kommer inn. De fleste har kommet inn rimelig kjapt i det siste :)

Lenke til kommentar

Vært med siden Alpha og må si jeg liker det her

 

veldig bra spill når du er med venner

så jeg ska kjøpe det selv når det det kommer ut

 

Er veldig glad i funksjonen med evig ammo

Likt diablo 2 så jeg har sagt til alle som spør

liker du Diablo 2 så liker du nesten garantert det her

Lenke til kommentar

Fant en artikkel på wikipedia og nederst sto det:

Many players and fans of the game were outraged when they had found out that the claims about beta entry were misrepresented. The game does not guarantee your entry into beta from the days listed on their box, rather they will let you in when they deem fit. Some players have had the pre-order beta key since it's release and are still waiting for entry today October 3rd. Beta ends Oct 7th according to the note in the pre-order box.

 

Om dette stemmer blir jeg lei meg..

 

Edit: Glem det, fra den offisielle siden:

Q: My pre-order code hasn't arrived and I won't get nearly as much time to play the Beta as other people. Help!

 

A: The Beta will not end on October 7th as some people think. We're going to be pushing it out as close to launch as possible so everyone will have time to get in on the action. Yeah!

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Virker som endel folk er irriterte pga at de ikke har kommet inn i beta og slikt, men etter det jeg har lest så har de tatt folk fortløpende nå i det siste. Siden hele gulroten med preorder er at man får testet det litt under beta får vi hvertfall håpe at vi får bli med. :)

Lenke til kommentar

Jeg håper beta keyen fra cdon havner i mailen min iløpet av morgen dagen vertfall, også håper jeg at de slepper meg inn i betaen så fort som mulig etter at jeg har registrert opp den koden, fordi av en eller annen grunn ble jeg skikkelig gira nå.

 

 

Edit: Dere som har bestilt iløpet av denne uka, dere for si hvis dere får en key i løpet av dagen.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Fått min jeg også. Men må vist uansett vente en stund. Håper ikke det tar lang tid. Men så er det upassende at det er helg osv, er ikke sikkert det er automatikk i dette.

 

Lite utklipp fra mailen

 

- Players may be granted access to the Beta in blocks, which means your account may not immediately function, but will shortly. If this happens to you, please be patient and try again within a day or two.
Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...