Gå til innhold

Opplevelser fra Hellgate: London Beta, fortell!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Venter selv.. Hadde planlagt å spille dette endel i helga, men det ser dårlig ut nå. Spørs nok om vi får kommet inn i dag siden det er søndag. Hvis det ikke blir i dag så håper jeg hvertfall det blir i morgen, så vi får litt tid i beta før release.

 

 

Dere hadde ikke fått spilt mye uansett siden serverne har nettopp kommet opp etter en 24 timers maintenance periode.

Syns det er litt merkelig at dere ikke er sluppet inn, siden det bare tok noen timer for min del å komme inn, kan hende jeg bare hadde flaks men.

Lenke til kommentar

Joda det er riktig, men man må akseptere NDA når man lager kontoen. Dvs at vi er bundet av NDA, men kan fremdeles ikke logge inn på forumet. Jeg skjønner konseptet av dette, teste spillet på egenhånd før man går på forumet hvor det er snakk om både positive og negative sider av spillet, men jeg ville gjerne ha lest der mens jeg venter.

Lenke til kommentar
Tilgang til å logge inn = tilgang til å laste ned.

 

Ja, men det skulle ikke være noe problem at du fikk tilgang til forumet med en gang du hadde laget kontoen, og at selve nedlastningen kunne bli tilgjengelig på ett senerer tidspunkt.

 

Det er nok som Jext sier, at de ikke vil at vi skal bli forutinntatt før vi prøver spillet selv.

Lenke til kommentar
er det noen former for instances i Hellgate:London?

Dårlig vesjon av Guild Wars :)

 

Nesh, GW som er den dårlige, har ikke hopp i GW :p

 

Men for å være litt saklig, liker jeg beta av hellgate (utenom bugs) bedre enn GW.

Så som med det meste annet, kommer det ned til hva en person selv mener.

Lenke til kommentar
Vi har skjønt at du ikke liker spillet Neppe, men er vel lite vits i å trolle tråden for enhver sjanse til å rakke ned på spillet fordet. Både jeg og naboen fikk beta mail i dag, klienten er nede og den installeres nuh!

 

:thumbup:

Jeg har sagt ganske mange ganger at jeg liker spillet, har jeg ikke det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...