Gå til innhold

Opplevelser fra Hellgate: London Beta, fortell!


Anbefalte innlegg

Kort spm: er spillet like ustabilt i single player, eller er det primært online-delen som har tekniske problemer?

 

Har 2 kompiser som har cracka singleplayer versjonen, fordi de sliter litt med cash om dagen og ikke får kjøpt spillet. De er noe rundt lvl 20 og har ikke hatt tekniske problemer.

 

Jeg derimot som er lvl 23 i multiplayer versjonen har slitt litt med at spillet har hengt seg endel, men det ser ut til å være over nå. Enten er det blitt fiksa, eller så var det noe galt med det området jeg var på da det hang seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg er nå en lvl 11 Evoker, har nettop gjort den questen hvor du skal samle inn The Oracle og sånn. Har kommet til det stedet der hvor du skal aktivere det, men når jeg prøver, skjer det absolutt ingenting. Noen som vet noe om dette?

 

ville vært en liten evighet takknemlig:)

Lenke til kommentar
Hellgate blir solgt over Eastore og Ea Downloader så jeg tror sjansen for at Hellgate: London kommer på steam er minimal.

 

Jeg er enig i det. Synes det er synd at de ikke bare kan holde seg til den mest populære distributøren av downloadable spill. Steam har så høyere kvalitet enn EA Store og Downloader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...