Gå til innhold

Opplevelser fra Hellgate: London Beta, fortell!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes du om spillet sålangt Nitrius? Lever det opp til forventningene? Jeg får dessverre ikke kommet med før på fredag, så er nysgjerrig på hva folk synes etter litt testing.

9663278[/snapback]

 

 

Jeg digger spillet. Ja spillet er ikke perfekt og det er ikke akkurat noe vi ikke har sett før, men det er rett og slett noe med settingen i spillet og at jeg får diablo følelser som gjør at jeg digger spillet. Er også veldig fornøyd med ytelsen til spillet, syns spillet ser veldig pent ut og kjører nokså stabilt. Jeg kommer garantert til å spille spillet en del etter release.

Hvis du har et mer spesifikt spørsmål anngående spillet så er det bare å spørre.

 

@Runarbs: Tror spillet vil flyte veldig bra på maskina de, vi har så og si lik maskinvare, tror cpuen din er noe kraftigere enn min mens skjermkortet mitt(8800gts) er noen hakk kraftigere enn ditt igjen. Og jeg kjører spillet på fult i 1600x1200 med skygger på low, skygger har alltid tatt knekken på maskinene jeg har hatt :p

Lenke til kommentar
Jeg synes spillet er ellendig optimalisert. Jeg har sett så mye bedre, å det er så skuffende.

9663579[/snapback]

 

Nå motsier du deg selv litt her?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg har også god ytelse, kjører alt på fullt. Ikke tegn til hakking.

9648692[/snapback]

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg digger spillet. Ja spillet er ikke perfekt og det er ikke akkurat noe vi ikke har sett før, men det er rett og slett noe med settingen i spillet og at jeg får diablo følelser som gjør at jeg digger spillet. Er også veldig fornøyd med ytelsen til spillet, syns spillet ser veldig pent ut og kjører nokså stabilt. Jeg kommer garantert til å spille spillet en del etter release.

 

Der er jeg enig! Diablo følelsen er der:)

 

Men post litt names sånn at jeg får noen å snakke med:)

Lenke til kommentar
Jeg synes spillet er ellendig optimalisert. Jeg har sett så mye bedre, å det er så skuffende.

9663579[/snapback]

 

Nå motsier du deg selv litt her?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg har også god ytelse, kjører alt på fullt. Ikke tegn til hakking.

9648692[/snapback]

9663802[/snapback]

Det virket veldig bra i starten. Det synes jeg selv. Men nå synes jeg det blir dårligere og dårligere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Men etter det jeg har lest så hadde du 60 fps med alt på maks. Hvordan kan dette endre seg? Man hopper jo plutselig ikke ned til 20 fps bare fordi man får mer erfaring.

 

Og som alltid, ikke klag over bugs, rapporter de ;)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Jeg hadde vel mye mer enn 60 fps. Men med alt på fult, fungerte rett og slett ikke spillet. Du fikk automatisk hundrevis av bugs bare ved å ha alt på fullt.

 

Jeg rapporterte mange fei, jeg gav ideèr om hva jeg syntes burde gjort anderledes. Som sagt, så synes jeg spillet er bra. Men online delen er... Har sagt det nok ganger nå.

 

Ett eksempel på dårlig optimalisering er at fps kan hoppe fra 140 å til 70 uten noen grunn. Noen ganger kunne jeg til og med merke lag på min hardware, noe som er litt teit for ett spill som dette.

 

Ja, det blir nok og bør bli bedre senere. Det meste er nok allerede bedre.

 

Starcraft: Ghost ble ikke utgitt av Blizzard fordi det var ikke høy nok kvalitet etter deres standard. Dette hadde aldri blitt gitt ut av blizzard.

Lenke til kommentar
A Dye Kit is an in-game item that lets you color your online character's armor set to a particular theme, determined by the retailer you purchased your pre-order from.

 

Først tenkte jeg at jeg skulle bestille HGL, så merket jeg at det kostet å spille online, så orket ikke det. Så fant jeg ut at jeg måtte ikke betale online, så tenkte jeg skulle bestille HGL for å få dye kit fordi det sikkert er stilig, men så fant jeg ut at det bare er for online characters??

 

Og, finnes det dye kits ellers i spillet, et av poengene var at det var mulig å farge itemene slik at du ikke endte med rosa sko, orange hjelm osv. Bare de som pre-orderer får dye kits da, eller er det bare de som pre-orderer som får "unike" dye kits?

 

Pokker så mye forvirrig det må være :mad:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Siden det er en beta, så vil jo såklart det endelig produktet bli bedre. Derfor må beta testere si ifra hva de synes er dårlig og rapportere bugs. Spillet kan bli mye bedre da :) Er jo mange som blir med i en beta bare for å få spille spillet litt ekstra tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...