Gå til innhold

Opplevelser fra Hellgate: London Beta, fortell!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk også key i dag, men det ser ikke ut som om vi slipper inn i beta enda. :(

 

Riktig. Som det står i mailen:

 

- Players may be granted access to the Beta in blocks, which means your account may not immediately function, but will shortly. If this happens to you, please be patient and try again within a day or two.

 

Sist fredag ble vel kontoene enablet rundt 22-23, så det er bare å smøre seg med tålmodighet..

Lenke til kommentar
Noen som vet om det finnes noe offisiell info om når neste batch med preorder key-holdere får lov til å joine? Tror det fantes noe for forrige gang..

 

Mener det er slik at de skal ta inn folk så fort de registrerer seg, for siste batch, når jeg kom ble kalt "the final push" eller noe. Så fikk inntrykk av alle som registrerer seg opp etter det skulle komme inn så fort som mulig. Vil tro dere kommer inn iløpet av dagen vertfall.

Lenke til kommentar
Mener det er slik at de skal ta inn folk så fort de registrerer seg, for siste batch, når jeg kom ble kalt "the final push" eller noe. Så fikk inntrykk av alle som registrerer seg opp etter det skulle komme inn så fort som mulig. Vil tro dere kommer inn iløpet av dagen vertfall.

Stemmer ikke helt.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg og 2 venner har forhåndsbestillt spillet og fikk nøkler i dag. Men så får den ene vennen min opp att accen hans er banna rett etter at han har lagd den. Kommer ikke inn på noe support forum eller noe sånnt på hellgate london sine sider :{ Noen andre som kommer inn og får skreve i forum eller eventuelt support mails?

 

Er dette en feil som andre også har? Er det en feil i hgl sine systemer?

Lenke til kommentar
joda..men når vi andre får denne beskjeden:

Thank you for pre-ordering the game. Preparations are being made to commence the Beta Test very soon. You will receive a notification when the doors are open.

 

Så får han : "Your account has been banned"

 

 

ja vel? høres meget merkelig ut, og dere har ikke gjort noe annet enn å registrere beta nøklene deres?

Lenke til kommentar

Da var servern oppe igjen med en nye "stor" oppdatering. Har ikke lagt merke til så mye forskjell enda, men de er vel der, har ikke akkurat spilt så alt for mye vil spare mesteparten av spillet til release. Vertfall til dere som ikke følger med så mye på det offisielle forumet så må dere laste ned en helt ny klient nå, delt opp i to deler før dere får spilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...