Gå til innhold

Opplevelser fra Hellgate: London Beta, fortell!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså tenk om.. tja.. feks Crysis hadde fått 6 av 10. Man hadde selvfølgelig kalt det en flopp etter all den hypen. 6 av 10 er vel litt over godkjent. Men det betyr ofte at det ikke appellerer til så mange også, så hvis man liker spillet, good for you. Jeg synes det er veldig generisk selv om jeg elsket Diablo2 feks.

Lenke til kommentar

Om du liker hack n slash, er det et trygt kjøp. Spilt diablo2? Om så vil du kjenne deg igjen i mye av spillet, og likte du D2, vil du nok like dette.

 

Det er som mange har sagt, en subscriber del, men du går ikke glipp av så mye i starten om du ikke betaler noe i mnd.

 

Begrenset hva jeg kan si annet enn at det er veldig gøy, men en fordel å spille sammen med folk og ha vt, gjør det noe mer sosialt, og du slipper alle tyskerne som chat'er.

Lenke til kommentar

Jeg mener så, men sånn set, om du ikke skal spille online, er det jo ikke neo stress med å kjøpe spillet. Om du ikke desperat trenger noe å spille.

 

Spørsmålet er såklart om sp delen er verdt pengene i seg selv, og det kommer helt an på spilleren, så vanskelig for meg å si hvor fornøyd du blir med den.

 

Ingame nick: Hageduk, add de som vil. Mer gøy å gå i grupper, kan også trenge noen fra forumet for å overføre items en gang i blant, shared stash kommer vel ikke før om lenge...

 

Må man være online for at noen skal adde deg?

 

Edit; Ja, må nok det dessverre.

Endret av lain
Lenke til kommentar
Jeg er ikke interessert i online-delen i det hele tatt, bare den offline singleplayer komponenten. Og ja jeg er fan av Diablo 2. Er det et trygt kjøp i så fall?

 

Du blir ikke skuffet. Det eneste problemet er at singleplayer har ikke fått den første patchen... dette blir vel fikset snart.

 

Edit: Last ned demoen og prøv, selv om den bare er på 15 min så forstår du raskt hvordan spillet er, du kan også se på youtube filmer.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Spillte litt før i dag, syns det var bra. Memory leaken var litt irriterende men jeg er overrasket over hvor bra spillet kjører på min aldrende pc.

 

Er det forresten ikke egne forums for folk som spiller på EU serverne? Jeg får ikke logget inn på www.hellgatelondon.com. Går greit å logge inn på EU siden, men forum linken der går til US forumsa ... Bare jeg som er helt tett eller?

Lenke til kommentar

Har ikke lagt merke til memory leaken... Men nå har jo jeg 2gig ram, skulle vel holde på tross, er ikke SÅ krevende heller det spillet.

 

Problemet jeg har er å finne folk å spille med online... ER jo BARE tyskere på EU serveren, og de suger i engelsk, i alle fall de jeg spilte med. :(

 

Jaja, kommer vel folk med andre nasjonaliteter til senere får jeg håpe.

Lenke til kommentar

Tror muligens jeg er litt utsatt for denne her memory leaken. Et eller annet er det ivertfall. Ofte når jeg er i Covent Garden går minnebruken fra ca 60%(som det bruker ellers når jeg spiller) til 100%. Lyder knitrer og av og til mangler det teksturer. Spillet har også crashet en gang. Har kun spillt i 2-3 timer.

Lenke til kommentar

Spillet henger hos meg ganske ofte. Det skjer bare oftere og oftere. Jeg klarer å stenge av spillet å starte på nytt, men det henger igjen etter ikke så alt for lenge, begynner å bli rimelig plagsomt, hvertfall hvis jeg er midt i en "sone", må cleare alt på nytt. Kjører XP og har 2gb med ram, aldri hatt lignende problem før.

 

Noen som veit hva som er max lvl forresten? Og hvis noen klarer å komme seg inn på EU forums, skriv gjerne hvordan.

Endret av DemoNsouL
Lenke til kommentar

Har kommet til lvl 16 nå, uten noen tekniske problemer. Ingen krasjer, memory leaks eller andre problemer, eneste som har plagd meg så langt er en bug med dronene til Engineer som gjør at dersom du gir de et våpen og lukker spillet så forsvinner våpenet. Denne blir vistnok fikset i en patch som slippes i dag.

Lenke til kommentar

Har lvl 23 blademaster nå, og jeg må si at jeg ble rimelig frustrert en periode rundt lvl 15-20 hvor spillet hang veldig ofte. Ikke et veldig stort problem å lukke spillet og starte det på nytt, men værre var det å måtte cleare de samme sonene om og om igjen fordi du aldri kom deg til slutten. Ser ut til å gå mye bedre nå som jeg har passert temple station (begynnelsen av den hvertfall, har fått noen quests der igjen nå).

 

Fortsatt ingen som veit når vi får tilgang til det offisielle forumet?

 

(Noen som er lvl 50 ennå? Så en lvl 30 i går, det er høyeste jeg har sett, men har ikke vært online ennå i dag.) .. når jeg tenker meg om så er det garantert noen nerder uten jobb som er lvl 50 allerede men..

Endret av DemoNsouL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...