Gå til innhold

Opplevelser fra Hellgate: London Beta, fortell!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres generelt ut som et gøyalt spill, utenom det er i fremtiden, som er kjedelig som oftest, og at alle baner er like. Misliker også dette subscriber-tullet. At de med bra inntekt skal være annerledes enn andre. Veldig irriterende dette for eksempel: "While everyone gets 3 character slots, subscribers can have a maximum of 24 characters" og "Each character’s storage locker is doubled in size with an extra 6x8 section, making the hoarding of all sorts of goodies that much easier. Packrats rejoice!". Syntes det er litt urettferdig.

Men hvor mye er "leia" på egentlig?

Lenke til kommentar
At de med bra inntekt skal være annerledes enn andre

 

Haha, største bullcrappet jeg har hørt. Klarer du ikke samle 100kr mnden så sliter du faen meg med andre ting enn at folka i HGL har flere character slots enn deg.

 

Er nok rimelig sikkert at vi ikke får se flere Diablo 2 i fremtiden som tiblyr dedikerte servere, regelmessige oppdateringer osv. uten å kreve en krone for det.

Lenke til kommentar

Gnager meg at DX10 ytelsen på test serveren ikke er noe bedre enn før :/ Så da ser det ut som det blir dx9 mode, hvis det ikke blir bedre etter release.

 

@Jext: "Subscriber mode" på test serveren er denne random? eller er den på får alle? hvordan kan jeg sjekke det evt.? mener noen i chatten babla om at det var random..

Lenke til kommentar

Nitrius: Jeg tror faktisk at jeg har litt flaks med en bug på det området, kanskje det gjelder deg også. Kontoen min er ikke flagget for subscriber, siden jeg bare har 3 character slots. Når jeg trykker på å lage en ny character så lyser derimot ikonet for Elite mode. Om jeg trykker på ikonet så skrur jeg det av, og får det ikke på igjen før jeg går ut av menyen og velger å lage en ny character igjen. Er jo egentlig bare subscribere som får velge Elite mode men jeg er rimelig sikker på at min char har det på, pga 10 sekunder CD på health injector og myyye mer loot.

Lenke til kommentar
Er jo egentlig bare subscribere som får velge Elite mode men jeg er rimelig sikker på at min char har det på, pga 10 sekunder CD på health injector og myyye mer loot.

 

Det er 10 sekunders CD på health injectors i vanlig modus også. Hvor mye loot som dropper er tilfeldig, så vidt jeg vet har ikke Flagship Studios nevnt noe om at Elite Mode skal ha bedre drops, heller, med unntak av det som følger med når det kommer flere champions.

Lenke til kommentar

Ser ut som EU test serverne er oppe nå, jeg greide værtfall å logge inn på en av EU serverne i server listen istad, funka flott lav og fin ping, varierte mellom 50-80, men har ikke fått spilt så mye var bare innom og titta litt.

 

Edit: Etter litt mer spilling så ser det ut som pingen på EU serverne også varierer en del.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...