Gå til innhold

Opplevelser fra Hellgate: London Beta, fortell!


Anbefalte innlegg

Nå som betaen er (kanskje) over poster jeg bilde av characteren min så langt som jeg kom. Han er en Blademaster level 15 med 1 Legendary Molten Edge m/ 93 dmg og 1 rare katana m/ 83 dmg + div enchantments.

 

I forhold til bugs var spillet bra, møtte ikke på noen og gameplayet var strålende. Eneste minus var at noen classes var ubalansert og loadingen var ganske lang, men spillet leverte over alle forventninger. Får bare håpe at det meste blir fikset til releasen.

screenshot_000001.bmp

Endret av Thhe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er sant ja, betaen er ferdig i dag, wiping chars and stuff. Blir deilig å starte fra starten, samt få beholde alt av gearet man finner :).
Beholdt man ikke alt gearet man fant på betaen da :tease: , men skjønner hva du mener. Broren min fant jo en unique machine pistol (5 stjerners) og den blir jo sletta med characteren hans... Endret av Thhe
Lenke til kommentar

Der kom meldingen opp ja. Serverne og forumet stenger om ca 10 min.

Hadde en epic fight med Summonern min på lvl 10 i kveld. 2 bosser med fast navn. Den ene var en stor zombieklump. Den andre var den lille tingen kalt dyno. 3 blå rare zombier og 2 Epic zombier. Møtte alle de på samme stedet. Ble hektisk da. Men artig.

 

Noen andre som har blitt "fartsblinde" etter å ha spilt Hellgate?

Synes alt går så sinnsykt sakte i Team fortress 2. Alt virker så rolig å avslapppet der i forhold til Hellgate.

 

Nå er det bare å glede seg til spillet kommer i posten. Da skal jeg starte en Engineer.

 

Eller muligens en Summoner, eller evoker, eller marksman. Eller kansje en Blademaster. Uff er ikke lett :tease:

Lenke til kommentar
Når spillet kommer ut, hva tror dere karakteren til spillet kommer til å ende på? F.eks her til gamer?

 

På gamer så blir nok spillet å komme på 6 eller 7, noe mer fortjener det ikke. Slik som det er nå så ser jeg for mange feil med spillet som burde vært fikset eller rett og slett bare gjort om før det ble gitt ut. Kunne godt ventet et år for å få spille et ferdig spill.

 

Skills til alle classene burde forbedres, spillet er for lett slik at man ikke lengter etter "den" skillen, fordi man klarer seg helt fint uten noen av dem. Spillet er også satt opp for lett, vet at det er et h&s, men det burde fremdeles være slik at man ønsker skills, akkurat nå er mouse1 og health alt man trenger.

 

Så har vi også det at basic ting som +3 slots, hardcore, shared stash er subscribers only, poenget med å være en subscriber er å få content og ekstra ting, ikke å gimpe de som vil spille online. Her bommet de på en god del ting fordi de var for grisk.

 

Ellers så er spillet topp for å sløse tid på, har ikke blitt lei spillet enda, og blir nok ikke lei før jeg har fått gjort ferdig nightmare(Hvor ble det av hell, wtf?). Tilesettet er også trist, men releasen skulle fikse mye, så det gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Synes spillet var kjempebra, men vet ikke helt om jeg orker å satse på å kjøpe det. Får se litt an etterhvert.

 

For tiden koser jeg meg med Final Fantasy VI + The Longest Journey, driver også å skriver mitt eget spill i C# så har nok å gjøre hehe

 

Men om jeg kommer til å kjøpe spillet noen gang så blir det vel en Guardian, da dette er klassen jeg hadde desidert mest interesse av.

Lenke til kommentar
Kan jeg få ærlige svar fra alle her.

 

Når spillet kommer ut, hva tror dere karakteren til spillet kommer til å ende på? F.eks her til gamer?

 

Eller andre steder.

 

Vil personlig tippe maks 4.

 

 

Har en følelse om at spillet ikke vil få de beste karakterene rundt om kring, men for min del så bryr jeg meg ikke, jeg har alt testet spillet og jeg liker det.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Ser ut til at det er kommet en liten update, det eneste jeg syntes var merkverdig var "New skills and spells", håper de ikke planlegger å slenge inn nye skills i de gamle classene og gjøre dem subscriber only... La også merke til at for å få rewards ut av Achievement så må man subscribe, veldig gøy å høre når man fikk vite 4-5 dager tidligere at Achievement var for alle, tydeligvis var ikke rewards for alle.

 

 

Ongoing Content

 

 

We’re always making TONS of new content for our subscribers that extends and changes the way Hellgate: London can be played.

 

This includes:

 

 

* New Levels to Explore

* New Monsters

* New Weapons

* New Skills and Spells

* New Quests and Storyline

* New Character Classes

 

 

Themed Events and Items

 

 

These are events, areas, monsters, quests, pets and rewards that are available for limited periods of time throughout the year. Some are recurring while others may only happen once, so keep a sharp watch for announcements on upcoming events!

 

 

Hardcore Mode

 

 

Characters have one life, and ONLY one life, to give for the cause. There is no resurrecting your downed hero in Hardcore mode, so different tactics, skills and items rule the day. For the gamer that wants the ultimate test, try playing an Elite Hardcore character!

 

 

Guild Creation and Management

 

 

Buy purchasing a Guild Herald, a character can form a new guild. Characters can only be part of one guild at a time and should a Guild leader decide to abandon their post, they can pass leadership of the Guild to another subscribing guild member.

 

 

Achievement Rewards

 

 

You’re earning big points for completing long-term goals and insane tasks. Along with the notoriety and sense of accomplishment, there are also rewards to spend those points on!

 

 

PvP Modes and Rewards

 

 

New ways to fight against other players, both alone and in teams. Your reputation in this arena of combat will also net you special commendations and rewards!

 

 

Larger Stash

 

 

Each character gets an extra 6x8 section in their storage locker, making the hording of all sorts of goodies that much easier. Pack rats rejoice!

 

Lenke til kommentar

Dere som har spilt betaen, dere har ikke noen sider med bilder og stats på items osv i spillet? Eller har dere noen bilder selv kanskje? :p

 

Da jeg prøvde demoen ga det meg lyst til å spille D2 igjen, og jeg og en kompis peisa gjennom spillet en gang, men innså kjapt at det ikke er like spennende når man har funnet absolutt alle items i spillet osv. før. :p

 

Men Diablo 2 er så sinnsykt bra at jeg lurer litt på om Hellgate London i hele tatt er i nærheten med tanke på items osv.

Lenke til kommentar

Items i HGL er nokså kjedelig, alt for få skins slik at selv legendary og grå ser prikk lik ut hvis de er av samme type. Vi har også fått alt for lite informasjon om hva ting betyr/gjør/virkning i betaen, så vi vet lite om enkelte stats, vi vet bare at det er positivt..

 

Får håpe de skjerper seg og lager noen kule våpen, akkurat nå så er det lite motiverende.

Lenke til kommentar

Jeg er uenig der Bruktbilen. Når man kommer seg opp på rundt lvl 20 ser man stor forskjell i mengden kule armor og våpen man finner. På den siste 1up podcasten med Bill Roper forklarte han også mye av tankegangen bak utseendet til items. Man kan f.eks finne en hjelm med stilige farger, rød glow, flere nyanser og slikt senere i spillet og så farge resten av rustningen sin etter det itemet. Det er derfor mye enklere å få kult utseende i spillet. På blademasteren min hadde jeg et sverd som brant, hadde utrolig med detaljer og symboler på seg og så totalt kickass ut. Jeg synes designet i spillet er flotters. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...