Gå til innhold

Opplevelser fra Hellgate: London Beta, fortell!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yay!

 

Fikk Beta-invite i dag fordi jeg har vært registrert på HGL siden en god stund. Hurra for lang og tro tjeneste :)

Nå gjennstår det bare å se om jeg får beta nøkkel fra CDON også, da blir jeg den lykkelige eier av to betakontoer.

Jaggu godt at det er helg nå.

Lenke til kommentar
Bare lurer @Neppe, har du 2 personligheter? ikke vondt ment, men mener å huske at du har hoppa mellom dårlig og bra ytelse i hgl noen par ganger nå..

Dårlig optimalisert.

 

Prøv å kjør alt på fullt, kontra alt på laveste.

 

Congratulations! You've been selected to be part of an elite group to help test Hellgate: London, the highly-anticipated Action-RPG from Flagship Studios!
Endret av Neppe
Lenke til kommentar
@MrLG: Sikker på at du har oppdatert alle drivere osv..?

 

 

@Neppe: Så du har blitt valgt til å teste resten av spillet, liten heldiggris du :p

 

Har de nyeste driverne ja..kanskje for nye.. :whistle:

 

 

Du har vel ikke tilfeldigvis slått av page fila eller lignende?

 

Har ikke slått av noen ting. Bruker også 163.75 i skjermkort driver ihvertfall, de andre skal også være ganske oppdatert..

Virker som det nesten ikke er ment for meg å spille dette spillet, lastet nettopp ned demoen fra en av linkene jeg fant på hardware, nå står det at filene er kurrupt..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

@MrLG: Tja vet ikke helt hva problemet er, men hvis du er i betaen så lag en tråd på "technical/bugs" delen på det offisielle beta forumet til hgl.

 

Vi har så og si samme maskin ser jeg, bortsett fra at jeg kjører q6600 og 4gb ram. Så ser ikke helt hva problemet kan være. Vi bruker samme skjermkort drivere også. Prøvd å reinstallere spillet?

Lenke til kommentar
@Neppe: Så du har blitt valgt til å teste resten av spillet, liten heldiggris du :p

Vel, heldig og heldig. Etter demoen bestemte jeg meg for å avbestille spillet, etter å ha fulgt en god del med på hvilken vei utviklingen gikk. Jeg synes ikke de skal gi ut spillet sånn som det er nå, verken multi- eller singleplayer.

 

Gameplayer er rett og slett ikke godt nok, når vi tenker på den totalt fraværende historien og innlevelsen.

 

"Dette er bare en beta, yadda yadda".

 

Våkn opp.

 

Mirakler kan skje. Har sett det før (Ta Two Worlds for eksempel). Men Hellgate sånn som det er nå, er en større skuffelse enn Gothic 3.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Neppe, du er vel tilfeldigvis ikke en av de negative folkene som sitter på HGL forumet og snakker alt slags negativt om spillet er du? :p

 

Forståvidt er ikke whinere som camper forumet til spillet noe nytt, ser hvertfall på HGL forumene så er det et par som har vært der lenge og ser på seg som paven, og må informere alle sammen om alt det negative, gjerne flere ganger. Heldigvis er det et lite fåtall som faktisk begrunner det negative.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Spillet i seg selv var ganske så rått, en god del bugs i demoen, fikk denne mailen hos Flagship

 

" Congratulations! You've been selected to be part of an elite group to help test Hellgate: London, the highly-anticipated Action-RPG from Flagship Studios!

 

You're part of a privileged group, and must take this responsibility seriously. We'll make sure to let you know when you can start telling the world all about your time in the Hellgate: London test.

 

More than anything, we want to thank you for helping us make Hellgate: London the best game it can be and to encourage you to have fun! "

 

Med en High-End pc (som jeg selv har) så kunne jeg leve ut grafikken, spillet har en utrolig tøff multiplayer del og det var utrolig gøy å se tyskere prate :D

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvis de er så negative til spillet at de er på en tråd som dette eller andre, er det for å informere hele verden at " jeg VET at dette spillet blir dårlig". Tror folk har forstått at en person ikke liker spillet når de omtrent sier noe negativt i 80% av postene. Jo, man skal si meninga si...men den behøver ikke å være omtrent i hver post. Dette var generelt ment. Hører flere som liker dette så det kan umulig være så utrolig dårlig da :)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Fordi det virker som at 90% av de som spiller spillet er helt trangsynte å venter på at gud skal komme å fresle flagship stuidos. Det er så utrolig mange elementer ved dette spillet som kunne ha vært brilliante, men de har feilet.

 

Det er faktisk en grunn til at folk klager. Å til dere som ikke har hengt på forumet i mer enn 2 dager, så skulle du sett hvordan det var for noen uker siden. Siden alt på forumet ble slettet, "uten grunn".

 

Det er ikke sånn at jeg ønsker å være negativ (i alle fall ikke i dette tilfelle), jeg skulle ønske jeg kunne si masse fint om Hellgate. Men jeg skal ikke lyve til dere. Å siden spillet nå er gått gull, så blir det sånn som der er. Det skuffer meg veldig etter mange gode lovord fra flagship.

Lenke til kommentar
Det er faktisk en grunn til at folk klager. Å til dere som ikke har hengt på forumet i mer enn 2 dager, så skulle du sett hvordan det var for noen uker siden. Siden alt på forumet ble slettet, "uten grunn".

 

 

Ikke overdriv nå, alt ble ikke slettet uten grunn, det ble slettet pågrunn av den nye patchen som kom forrige helg, tiggs ryddet i forumet.

 

Disse "lovordene fra flasgship" du har hørt, hva er disse og hva er det du er misfornøyd med egentlig?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Det er ikke sånn at jeg ønsker å være negativ (i alle fall ikke i dette tilfelle), jeg skulle ønske jeg kunne si masse fint om Hellgate. Men jeg skal ikke lyve til dere. Å siden spillet nå er gått gull, så blir det sånn som der er. Det skuffer meg veldig etter mange gode lovord fra flagship.

 

Tja, det er jo ikke helt uhørt for spillutviklere å komme med oppdateringer til spillene etter at de er sluppet, så mye kan kanskje endres der. Og noen av forbedringene kan kanskje komme som en server-side oppdatering som gjør at brukerne ikke merker noe til det. Så det å dømme FSS nord og ned grunnet tilstanden nå er kanskje litt drastisk.

Jeg er helt enig i at det ikke er det mest optimale produktet de nå slipper, og er helt uenig i visse endringer de har gjort, men synes fortsatt spillet har stort potensiale.

Lenke til kommentar
Fordi det virker som at 90% av de som spiller spillet er helt trangsynte å venter på at gud skal komme å fresle flagship stuidos. Det er så utrolig mange elementer ved dette spillet som kunne ha vært brilliante, men de har feilet.

 

Eller så var det 10% som forventet CoD4 fysikk/animasjoner/grafikk/FPS, BG historie og en Diablo kopi i et spill.

 

Ja det er helt sikkert mye som kan forandres og fikses på, det er det i alle spill. Enkelte vil ha en mørk stemning, men samtidig ikke for mørk siden det blir grått og trist. Andre krever granater som ikke spretter så mye, mens andre elsker dem. Noen vil ha ubalanserte klasser i en blanding av Diablo online og WoW pvp, mens andre vil ha balanserte klasser som er noenlunde lik. Noen vil ha mer RPG og mindre action, andre vil ha mer action. Du ser hvor jeg går?

 

Bortsett fra det så er det nok mye rart de kan fikse på, tekniske ting, men bortsett fra det så skjønner du også at de ikke kan tilfredsstille alle sammen? Selv om Blizzard lager Diablo 3 så er det UMULIG å gjøre alle glad, folk kommer til å syte som noen unger, 100% sikkert.

 

Edit: De kommer også til å fikse ting i patcher, selvsagt.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...