Gå til innhold

Opplevelser fra Hellgate: London Beta, fortell!


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte HGL fra cdon for noen dager siden.. Fikk beta inv for noen timer siden, har registrert account og sånn, men får ikke lasta det ned? Sitter på The eXperience og hadde tenkt til å døgne med HGL.. hadde vært helt sykt kjipt hvis det ikke hadde gått.. Og når jeg skal logge på Account Management, får jeg bare denne meldingen: Thank you for pre-ordering the game. Preparations are being made to commence the Beta Test very soon. You will receive a notification when the doors are open.

I AM DESPERATE!

vel jeg fikk min på fredag men fikk ikke spille fordi en maintance elns.. men på lørdag kom jeg inn fordi jeg leste at du måtte velge beta server og da kunne jeg spille.. har du prøvd det?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er de forskjellige actene? Det er jo ingen antydninger noen steder om at man nå har kommet til act2 eller 3.. det er heller ingen ordentlige bosser, ingen cutscenes for å dele "actene" mellom seg, og alle stedene ser 105% helt like ut.

 

Hvis det å komme videre til ny by er det samme som å gå inn i en ny act, syntes jeg det var et veldig dårlig lagd skille.

Lenke til kommentar

Til dere som har spilt demoen. Spillte den akkurat selv nå som serverene er nede, og den er ELENDIG i forhold til det ordentlige spillet. Så ikke tro spillet suger selvom dere ikke likte demoen.

Det er ingen av de svære hordene med monstere i demoen f.eks slik det er i spillet egentlig.. Ingenting slår aoe og 20+ mobs som denger på deg : )

Lenke til kommentar
Hele siden er visst nede tror jeg, venter spent på en Mythos invite, det ser utrolig stilig ut.
Jeg var så heldig å vinne en gratis Hellgate-beta :tease: . Det var bra grafikk, grei gameplay, men loadingene var fra helvete og det var et par bugs(noen områder hadde ikke en utgang pga randomnizeren) Endret av Thhe
Lenke til kommentar

Fikk nettopp en beta invite til hgl, signa opp på siden om invite aller først men det endte jo med at jeg preordra og kom meg inn slik.

 

Uansett skulle noen være interessert i å teste ut hgl betaen, så send meg en PM med mailen din.

 

 

Edit: Glemte å si ifra, men nøkkelen gikk til en kamerat, så er ikke vits å sende PM om det lengre.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...