Gå til innhold

Sony introduserer OLED-TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er noe som virkelig skurrer for meg her.

 

# 960x540 punkters oppløsning

# Støtter 1080p

 

Hvordan får de til dette når TV'en ikke har nok pixler? For å være eksakt... Det er akkurat halvparten av 1080p.

9624895[/snapback]

 

Støtter 1080p, 1080i og 720p (nedskalerer) samt 480p og 480i

Endret av kjerts
Lenke til kommentar
Støtter 1080p, 1080i og 720p (nedskalerer) samt 480p og 480i

9624899[/snapback]

 

Burde skrevet den parentesten bak alle :p Slik det ble for meg i hodet mitt var at det var kun 720p den nedskalerte... Gawd... Tror jeg skal gå å finne meg en kopp kaffi jeg.... :blush:

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Jaja.. Teknologien er i hvert fall på riktig vei selv om 9500 kr for 11" gjør det ganske uaktuelt for de fleste. Nå gjenstår det bare at det blir konkurranse og et kappløp der produsentene overbyr hverandre i størrelse. Store OLED-TVer og skjermer er vel ennå noen år inn i framtida, men det kan kanskje bli en slager på dyre ultraportable PCer allerede i 2008?

Lenke til kommentar
Jeg er redd Sony ligger litt foran konkurrentene på området. Toshiba har sagt at deres første OLED-TV på 30" ikke er i butikkene før 2009...

9624975[/snapback]

 

Flott. Alltid lurt å sitte på gjerdet når konkurrentene begynner med en overlegen teknologi. Dette her er selvfølgelig bare en liten start, men jeg håper inderlig at det tar av, og at man kommer skikkelig i gang med en konkurransesituasjon så R&D og produksjon når et akseptabelt nivå.

 

Jeg gleder meg så ekstremt til å endelig ha en kvalitetsskjerm (faaargeeer og svaaart! Aaaah!) på pulten igjen, som i tillegg er pixel-perfect. Det blir konge.

Lenke til kommentar
Støtter 1080p, 1080i og 720p (nedskalerer) samt 480p og 480i

9624899[/snapback]

 

Burde skrevet den parentesten bak alle :p Slik det ble for meg i hodet mitt var at det var kun 720p den nedskalerte... Gawd... Tror jeg skal gå å finne meg en kopp kaffi jeg.... :blush:

9624906[/snapback]

 

Nei, de to siste oppløsningene trenger den ikke nedskalere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...