Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, bra start med nerdene, men ble litt skuffet. Hvorfor dro de ikke til festen før helt på slutten? For all del, episoden var morsom, og jeg lo flere ganger. Men likevel ble det for mye av det samme, og for mye Howard/Barnadette, og for lite Sheldon/Will Weaton. Jeg skjønner det koster å ha folk som ham med, men det burde de ta seg råd til siden sesong syv er bekreftet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Temmelig seriøs, ja.

 

"On January 12, 2011, The Big Bang Theory was renewed for an additional three years, extending it through the 2013-2014 season. A sixth and seventh season were ordered."

 

http://en.wikipedia....Theory_episodes

 

http://tvbythenumbers.zap2it.com/2011/01/12/bazinga-the-big-bang-theory-renewed-for-three-years/78336/

Endret av vikingkylling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, hvor mange bra komiserier har det egentlig vært de siste ti, femten årene? Seinfeld var svært bra. Så fikk vi Friends, og til en viss grad Two and a half men. (sistnevnte er populær, men ikke i nærheten av like "mainstream" som de to første.) Så har vi Big Bang Theory, som holder seg et sted mellom Seinfeld/Friends og Two and a half men. Den er ikke så bra som de første, men vil tro den er bedre enn Two and a half men. Uansett er det fire serier på veldig lang tid som har blitt en suksess, og hvor mange har ikke klart seg? Så når de endelig får en bra serie er det nok verdt å utnytte den for alt den er verdt. ;)

Lenke til kommentar

Veldig mye går fram som bra når du faktisk spesielt nevner The Big Bang Theory, Two And A Half Men og Freinds som bra. Enda mer medregnet sjanger-blandede serier.

 

Suksess er ikke bare at seriene er solgt til syndication verden over, og blir fornyet. Suksess kommer også i andre former, hvor bra seriene er, god kritikk, gode prestasjoner o.s.v.

 

Peep Show

Mr. Bean

Curb Your Enthusiasm

Louie

Lucky Louie

Eastbound & Down

Bored To Death

Parks & Recreation

The Office UK

The Office US (Før det gikk i shittern)

The IT Crowd

Sports Night

Roseanne (Hovedsakelig på grunn av John Goodman sin rolle, btw også en ung Johnny Galecki som spiller Leonard)

The Simpsons

South Park

Freaks And Geeks

Undecleared

It`s Always Sunny In Phildelphia

Spaced

Venture Bros.

I'm Alan Partridge

The Trip

Archer

Modern Family

Chappelle`s Show

Community

The Unusuals

Robot Chicken

3rd Rock From The Sun

Black Books

Life And Times of Tim

An Idiot Aboard

Extras

The League

Veronica Mars

The Ricky Gervais Show

Party Down

Childrens Hospital

Shameless

Shameless US

The Flight of the Conchords

Boston Legal

Better off Ted

Dream On

Wilfred

Workaholics

How To Make It In America

Entourage

NewsRadio

Studio 60

30 Rock

The Riches

Titus

Kitchen Confidential

Clerks (2000)

Beavis And Butt-head

Pushing Daisies

Arliss

The Good Guys

Little Britain

Tenacious D (HBO-serien)

Grounded For Life

The Thin Blue Line

Off Centre

Cougar Town

Two Guys, a Girl and a Pizza Place

The Class

Spin City

Becker

Still Standing

 

Og som en del andre mener er bra, jeg synes hadde bare en god start eller jeg ikke har sett..

How I Met Your Mother

The Big Bang Theory

Scrubs

Awakard

Aliens In America

Glee

Fraiser

Two Guys, a Girl and a Pizza Place

Mr. Sunshine

Wings

The Larry Sanders Show

Clark & Michael

Eli Stone

My Name Is Earl

That`s 70`s Show

The Big C

The Comeback

Ed

Alle Elsker Raymond

A Men of Certain Age

Home Improvement

Bob`s Burgers

Tim and Eric Awesome Show, Great Job!

Mad About You

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Noe som har irritert meg noe voldsomt i det siste med denne serien, er latteren fra publikum (om det er live eller innspilt vet jeg ikke). Det er virkelig ikke nødvendig å bryte ut i hysterisk trampelklapp bare fordi noe gjenkjennbart teknologisk ble nevnt. F.eks når Sheldon dro frem en floppy-disc med listen over sine fiender, hørtes det ut som Messias hadde vendt tilbake.

Lenke til kommentar

Denne serien ser jeg pa hver dag.

Den er veldig bra og har mye humor i seg.

Jeg ler alltid av sheldon's morsomme kommentarer og og han's små foredrag for penny.

Elsker når han sier bazinga og når han ler på sin rare,og morsomme måte.

Håper denne serien kommer til å vare inn i evigheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig mye går fram som bra når du faktisk spesielt nevner The Big Bang Theory, Two And A Half Men og Freinds som bra. Enda mer medregnet sjanger-blandede serier.

 

Suksess er ikke bare at seriene er solgt til syndication verden over, og blir fornyet. Suksess kommer også i andre former, hvor bra seriene er, god kritikk, gode prestasjoner o.s.v.

 

Peep Show

Mr. Bean

Curb Your Enthusiasm

Louie

Lucky Louie

Eastbound & Down

Bored To Death

Parks & Recreation

The Office UK

The Office US (Før det gikk i shittern)

The IT Crowd

Sports Night

Roseanne (Hovedsakelig på grunn av John Goodman sin rolle, btw også en ung Johnny Galecki som spiller Leonard)

The Simpsons

South Park

Freaks And Geeks

Undecleared

It`s Always Sunny In Phildelphia

Spaced

Venture Bros.

I'm Alan Partridge

The Trip

Archer

Modern Family

Chappelle`s Show

Community

The Unusuals

Robot Chicken

3rd Rock From The Sun

Black Books

Life And Times of Tim

An Idiot Aboard

Extras

The League

Veronica Mars

The Ricky Gervais Show

Party Down

Childrens Hospital

Shameless

Shameless US

The Flight of the Conchords

Boston Legal

Better off Ted

Dream On

Wilfred

Workaholics

How To Make It In America

Entourage

NewsRadio

Studio 60

30 Rock

The Riches

Titus

Kitchen Confidential

Clerks (2000)

Beavis And Butt-head

Pushing Daisies

Arliss

The Good Guys

Little Britain

Tenacious D (HBO-serien)

Grounded For Life

The Thin Blue Line

Off Centre

Cougar Town

Two Guys, a Girl and a Pizza Place

The Class

Spin City

Becker

Still Standing

 

Og som en del andre mener er bra, jeg synes hadde bare en god start eller jeg ikke har sett..

How I Met Your Mother

The Big Bang Theory

Scrubs

Awakard

Aliens In America

Glee

Fraiser

Two Guys, a Girl and a Pizza Place

Mr. Sunshine

Wings

The Larry Sanders Show

Clark & Michael

Eli Stone

My Name Is Earl

That`s 70`s Show

The Big C

The Comeback

Ed

Alle Elsker Raymond

A Men of Certain Age

Home Improvement

Bob`s Burgers

Tim and Eric Awesome Show, Great Job!

Mad About You

 

Mye av det du nevner her er bra serier, MASH og Cheers var også svært populære serier, men de to pluss Seinfeld, TBBT og Friends er nok i en klasse for seg. That 70's Show var en av favorittseriene mine noensinne, men det ble for 'sært' for folk flest og ikke i nærheten av like populært. Nå i ettertid har for eksempel både Ashton Kutcher og Mila Kunis fått en viss popularitet, men begge to var relativt ukjente i alle årene de var med i That 70's Show. Topher Grace hadde en stor rolle i både Spider-man 3 og Predators, men han er og blir ukjent for folk flest. Det samme gjelder skuespillerne fra de fleste andre komiserier i dag. En serie kan være svært bra, men de fem jeg nevnte var i en klasse for seg. Det vil nok komme et sjette medlem i den "gruppen" etterhvert, men det blir ingen av seriene vi har i dag.

 

Btw når det gjelder Two guys, one girl and a pizza place (som senere droppet 'and a pizza place' fra tittelen) har både Ryan Reynolds og Nathan Filion i to av hovedrollene. Selv om serien var populær ble ingen av dem noe spesielt kjent før lenge etter at serien var over.

Endret av vikingkylling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe som har irritert meg noe voldsomt i det siste med denne serien, er latteren fra publikum (om det er live eller innspilt vet jeg ikke). Det er virkelig ikke nødvendig å bryte ut i hysterisk trampelklapp bare fordi noe gjenkjennbart teknologisk ble nevnt. F.eks når Sheldon dro frem en floppy-disc med listen over sine fiender, hørtes det ut som Messias hadde vendt tilbake.

 

BlablablaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAblablaHAHAHAHAHAHAHAHAblablablaHAHAHAHAHAHA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...