Gå til innhold

Skate mission helper


Core-1

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hmm, nå¨har jeg gjort alle PRO skate challenges, alle spots ( minus 3), men har igjen R-od be happy saken, der hvor man skal ta en 360 flip over to grinds. Som er helt umulig.

 

I tillegg har jeg igjen en Contest sak, og en 9 filmer. Ja, forresten, noen som vet hvor jeg kan grinde langt, og treffe på et hopp opp til 10 meter ++ ? innen 30 sekunder, siden filmen ikke er lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Har ingen oppgaver på kartet nå, er jeg ferdig med spillet?

Mangler noen spots da, men hva var siste challengen?

9661578[/snapback]

 

Ingen filmer heller? :0 Spots finner du på Map boka, når du trykker på den spaken til høyre. Altså trigger knappen.

Lenke til kommentar

skal inrømme at jeg begynner og bli utroli lei, faktisk sånn at jeg nesten legger det vekk(noe jeg ikke vil)

 

men er på den siste pro mission, Rob and big.....

 

Hvordan i H :realmad: skal jeg klare 360 flip too FS Crooked

 

:wallbash:

 

Verste er at det jeg ser mest fram til, har jeg ikke fått opplevd

 

(ja jeg prate seff om X-games)

 

har to videor igjen og

Elbow Jam:

4250 points

15 M grind

Manual 2 Flip 2 Grind

 

Sick day

4500 points

6 grinds

1080 spin total

 

noen som har tips til Frustrert Jonas?

Lenke til kommentar

har tatt alt utenatt 5 spots.. Så datt boxen i gulvet of spillet ble herpa.. har 625 elr no i gamerscore inkl. Icon trickster

 

 

Og hvordan du tar 360 flip til fs crooked er bare jævla mye prøving og feileng og til slutt klarer u det... Se i trickbooken din.. 360 flip er å ta (goofy) sticka litt nedenfor 90gradern til venstre, dra den ned og før opp i høyre hjørne( Det er en extension av varial kickflippen da.. og fs crooked er bare å ta sticka opp til venstre hjørne og, ja der har du det.. På Rod and Big challenge må du stå i goofy eller switch (regular) ellers blir det BS Crooked og det ville du ikke like hvis du først klarer dt..

 

 

Elbow Jam er det jo best og starte på toppen av bakken til Danny Way's parken og ta en kjapp manual 2 flip 2 grind og bare grinde ned, får lett 15 m i den nedoverbakken så bare skater du bortover å tar f.eks 360 hardflip 2 nose manual 2 nollie inward heelflip 2 nose manual 2 nollie 360 flip.. Da får du treer multiplieren og da skal det være enkelt og ta de siste 2,500 poenga

 

Sick Day tok jeg i gode gamle CC.. bare start på toppen av den tutorial-grinden ( helt på starten av spillet/demoen) og hopp opp og ned på de to railene foran deg og så bare faller du ned i poolen til venstre og tar noen spins og tweaks og sånn..

Endret av AndreKK
Lenke til kommentar
Er Smith den siste i PRO challenges på S.K.A.T.E ?

 

 

Visst ikke, hvem er etter han, og hvor mange ?

9660172[/snapback]

 

 

15 stykk...

 

For å slå ut alle så bare tar du 360 pop-shuvit 540... 540 er ikke umulig.. Når du er i lufta så er du nesten omtrent rundt og det eneste du trenger å gjøre for å komme helt rundt er å ta FlickIt-sticka til høyre(hvis du spinner med klokka og der har du en 540... Garantert kjappt, fordi pros'a klarer ikke mer en 360.. så gjør det mange ganger med nollie 360 pop-shuvit...

Lenke til kommentar
Er Smith den siste i PRO challenges på S.K.A.T.E ?

 

 

Visst ikke, hvem er etter han, og hvor mange ?

9660172[/snapback]

 

 

15 stykk...

 

For å slå ut alle så bare tar du 360 pop-shuvit 540... 540 er ikke umulig.. Når du er i lufta så er du nesten omtrent rundt og det eneste du trenger å gjøre for å komme helt rundt er å ta FlickIt-sticka til høyre(hvis du spinner med klokka og der har du en 540... Garantert kjappt, fordi pros'a klarer ikke mer en 360.. så gjør det mange ganger med nollie 360 pop-shuvit...

9662994[/snapback]

 

for og ta 540 må du bruke både den analogen du spinner og styrer skateren med å den du tar tricks med for og på en måte vri bena rundt den veien du spiller, da greier man akkuratt 540 :)

Endret av Quatafire
Lenke til kommentar
skal inrømme at jeg begynner og bli utroli lei, faktisk sånn at jeg nesten legger det vekk(noe jeg ikke vil)

 

men er på den siste pro mission, Rob and big.....

 

Hvordan i H :realmad: skal jeg klare 360 flip too FS Crooked

 

:wallbash:

 

noen som har tips til Frustrert Jonas?

 

Det er drit lett.. :p tok det på first-try:D

Lenke til kommentar
Jeg har gjort alle triksene som står i boken, men har ikke fått "godkjent" at jeg har gjort alle... Noen triks jeg må gjøre som ikke står der eller?! :(

 

 

Har u sjekka Basic-Medium-Advanced? Og det er ikke bare FlickIt-triks, men også grinder og grabber.. Og du må klare det for å få Achievementet ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...