Gå til innhold

Skate mission helper


Core-1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nollie 360 flip -> Hubba

 

Fuck it!

 

Umulig å få til det forbanna trikset. HAr prøvd kanskje 50 ganger nå og det ender med Nollie 360 Pop-shovit. Og når jeg selvfølgelig bare skal teste stillestående, da klarer jeg trikset 1/100 ganger..Uff.Blir litt for frusttrert kjenner jeg...."BAre et spill....."

Lenke til kommentar
Nollie 360 flip -> Hubba

 

Fuck it!

 

Umulig å få til det forbanna trikset. HAr prøvd kanskje 50 ganger nå og det ender med Nollie 360 Pop-shovit. Og når jeg selvfølgelig bare skal teste stillestående, da klarer jeg trikset 1/100 ganger..Uff.Blir litt for frusttrert kjenner jeg...."BAre et spill....."

9629474[/snapback]

 

Hvor ligger denne hubbaen? Viss jeg finner den trappa så kan jeg laste opp en film for å vise hvordan jeg gjør det.

 

Jeg slet ikke så fælt, jeg hadde mer problemer med å treffe selve hubbaen, heh :p Nollie tre-flip sitter som støppt nå (nesten). Tren på tricket på flatland først uten fart, når du føler den sitter sånn ca. så kan du prøve igjen. Viss jeg er usikker på ett trick så blir jeg veldig fort stressa, og da går det som regel til helvete. Blir du fly forbanna å føler du vil knuse 20000 kroners tv'n din så ta en pause og prøv igjen senere.

 

Enn annen ting som har skjedd mye idet siste, jeg kommer til en challenge, jeg nailer den på første eller andre forsøk, men jeg er ikke helt fornøyd med utførelsen av tricket, hvordan filmen/bildet ser ut osv. og trykker dermed på retry. Og så må jeg prøve 20-30 ganger til før jeg endelig setter den og det ser kanskje mye verre ut enn første forsøk, dette ender som regel i ville raseri utrbrudd, men blir resultatet bedre enn første gang er det verdt det :) Kanskje bare jeg som er litt kravstor :D

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar

Sleit selv med denne jævla Hubba'en. Løsningen ble å bruke session mark'et som du får ved start av dette missionet (maskinen lager en session mark ved et fornuftig punkt hver gang du starter en photoshoot). Hvis du ikke rører venstrestikka og bare sparker fra en eneste gang så vil du ALLTID treffe Hubbaen helt nederst, bare med backtrucken men nok til å registrere den som grønn. Da er eneste vanskeligheten å klare den %&¤ Nollie 360 flipen. Men etter ca 20 forsøk fikk jeg det til. Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hei. Er på det første sponsor oppdrag greia. Det er mange sponsorer, og jeg har tatt 3. Men er på en sponsor, tror det er for Royals. Han kisen som liker "Speed. anything that goes fast"

 

Vel, for og bli godkjent, skal jeg gjøre noe som heter "Ride the wall"

 

 

Plassen jeg skal ta trikset på har to ramper på hver sin side med et lite rom i mellom. Oppå rampene er det en rail grind.

 

 

Men hva skal jeg gjøre. NOen som vet??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hvilken sponsor bør jeg velge? Og hvordan i helvete skal man gjøre den huba greia me d rod ? den man skal kjøre ned huba, forså og ta en 360 nollie flip til grinden :S

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Faen i helvete så pes X-games big air er. 4 av 5 ganger tryner jeg når jeg lander for jeg rekker ikke å spinne ferdig, men hvis jeg gjør det får jeg aldri mer enn 70 poeng :(

Noen tips?

9637089[/snapback]

 

Synes faktisk denne biten av spillet var for enkel. Det holder å ha ett bra run så beholder du vel scoren. Ikke noe problem å få 100 poeng i Big Air. Bruk maks spin og kjør en quad flip, skulle bli sånn ca 720 eller 900 quad flip. På rampen på andre siden bruker du en ny 900 quad heelflip f.eks.

 

Streetdelen var også veldig enkel, men det kan hende jeg var heldig med triksene mine. I første delen som er en freeride del så scorte jeg rundt 9500 poeng og fikk 100 i score. De 3 neste delene som er besttrick så vant jeg 2 av 3 runder. Nok til at jeg fikk totaltscore på 97, neste deltager var helt nede it 77...

 

Men jeg har lest at andre har slitt i denne delen, kanskje jeg bare var heldig? Men jeg har også lest at folk har kjørt mot Danny Way i X-games, det gjorde ikke jeg...

 

Tips: Bruk høyrestikka for å justere brettet ditt slik at det lander i fartsretningen din, når du lærer deg å bruke shiftys så kan du lande i alle mulige umulige vinkler.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Noen som har noen tips til sponsoroppdraget i PlanB warehouse? Jeg synes å kjøre bowl/ramp er totalt drit, og sliter med å få god nok fart for å få til en skikkelig grind som ikke ender i tragedie.

 

Klarte dog den 360 flipen i stad, tok å sparket fra en gang, og hoppet opp på hubbaen. Fant ut at jeg må bli langt mer bevisst på hvor nøye jeg er med spaken, for det er alt for lett å forsette i sirkel istedet for å kutte ned slik man må for en 360 flip.

 

EDIT: Klarte nå sponsoroppdraget i PlanB varehuset, gjorde som folk før hadde nevnt - kom på toppen av den kurvede rampa, grinda og kickflippa og gjorde crazy shit for å få 1000 poeng og klare driten. Hurra!

 

Nå er det bare et lass video challenges som står igjen. :p

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Lucky you. Har den igjen, og Rod Rodriguez sponsor huba buba saken igjen.

 

 

Men si meg, vet dere om en plass hvor jeg kan hoppe minst 7 meter? Har en film og filme skjønner dere :blush:

 

 

Gjerne mer enn 7 meter og :D 100 meter maks :O

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Stikk til kloakken, det begynner med et hopp på over ti meter (klarte 12,5m der) - kloakken er området som ligger over PlanB varehuset, og er ganske langt område av rør som er artig å skate på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Stikk til kloakken, det begynner med et hopp på over ti meter (klarte 12,5m der) - kloakken er området som ligger over PlanB varehuset, og er ganske langt område av rør som er artig å skate på.

9643593[/snapback]

 

 

aaah, der ja :D takker :D får håpe jeg klarer det. Forresten, etter filmen så er det Rod. Etter der, hvor mye ca. har jeg igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...