Gå til innhold

Skate mission helper


Core-1

Anbefalte innlegg

kan ikke vi som lurer på få hjelp av dere med skills?

 

denne tråden erfor vi so trenger hjelp med mission eller hint/tips.....

 

kan begynn jeg:

 

"Trick up and over the bus stop in one big sequence"

 

dette betyr vel at jeg skal hoppe over hele?

hvorda skal jeg klare det?lander alltid oppå eller rett foran(noe som er utrolig vondt ut)

 

noen som har tips?

 

EDIT: klarte det!nå skal jegvelge photo for representing, utrolig spill :dribble:

 

takk anyway...

Endret av joarn2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Man får så mye penger etterhvert at det blir idiotisk. Man kan kjøpe alt man vil etter første vinn i X-Games tror jeg.

 

Synes spillet er altfor vanskelig til tider og. Bortsett fra det er det et sinnsykt kult spill.

9621532[/snapback]

 

 

:O Hehe ok :p men hva kan man kjøpe? Smykker og eller kun klær sko og brett? Ville du valgt PS3 eller XboX360 versjon??

Lenke til kommentar
Synes spillet er altfor vanskelig til tider og. Bortsett fra det er det et sinnsykt kult spill.

9621532[/snapback]

Synest egentlig ikke at det er så vankelig jeg, kan det ha noe med at man har skatet før , noen andre som føler det sånn? :ermm:

9621561[/snapback]

 

Jeg hadde ikke no problemer med spillet.. og jeg skater...

Lenke til kommentar

Jeg skater ikke, og sliter litt av og til .. så kanskje det har noe å si om du har skata før eller ikke :p hehe..

 

Edit: leif..

 

Edit2: Til toppen av alle spørsmål, der du får missionet [skrivefeil? :p ] :

"Trick up and over the bus stop in one big sequence"

 

Hva er det engentlig man skal her..? Hoppe opp på kanten av taket og grinde eller? Eneste jeg syns var logisk, men får meg ikke helt opp liksom, da jeg endelig klarer det etter ei svett stund, bommer jeg eller får det ikke til. Men mitt spm var da som følger; Hva er det man skal på det missionet? :)

 

På forhånd takk!

Endret av hmz
Lenke til kommentar
på kartet så er det mange slike bilder av skatere liksom, er det slike brett sponsorer da? og når eg har tatt ale dem så komemr det nye som er foreksempel sko? og så videre

9621412[/snapback]

 

 

Hmm, det er vel pro challenges om jeg ikke husker feil.. Det har vel ikkeno med sponsorer å gjøre tror jeg.

 

 

Jeg skater og hadde ikkeno problemer med spillet! :p

 

 

Ser noen sliter med den "bus stop" greia!

Jeg tok bare flip inn, manual, flip ut jeg, funker bra! :)

Lenke til kommentar

jeg sliter forferdelig med en challenge hvor jeg skal grabbe over et stupebrett. gnomen begynner enten bare å grinde når jeg kommer på kanten, eller hopper opp av bassenget. satan, nå koker blodet!

 

edit: endelig! dritt-challenge :(

Endret av zeox
Lenke til kommentar
ja du har nok rett, det er pro challengs.

Men kan eg bytte sponsor? brett sponsoren min suger, får jo aldri noe ekstra penger av den :p

9623524[/snapback]

Garantert pga. at du ikke kjører med merket du er sponsa av.

9623595[/snapback]

 

ah det er mulig ja, men kan eg skifte sposnsor til noe annet? for eg kunne bare velge den eg har nå.

Lenke til kommentar
ja du har nok rett, det er pro challengs.

Men kan eg bytte sponsor? brett sponsoren min suger, får jo aldri noe ekstra penger av den :p

9623524[/snapback]

Garantert pga. at du ikke kjører med merket du er sponsa av.

9623595[/snapback]

 

ah det er mulig ja, men kan eg skifte sposnsor til noe annet? for eg kunne bare velge den eg har nå.

9624952[/snapback]

Tror ikke det går..

Lenke til kommentar
det er jo litt lol egentli, kune jo bare velge den :S

9625236[/snapback]

Synest det er bra jeg, ser jo aldri ekte pro-skatere flyr fra sponsor til sponsor :)

skate er ikke som Tony Hawk spillene, heldigvis!

9625391[/snapback]

 

hehe nei det fårstår eg jo, men når eg skulle velge sponsor så kunne eg bare velge den eg har nå, bure fått et valg syns eg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...