Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hah. Fant noen gamle kassetter på et loppemarked i høst. Blant annet et par Iron Maiden, en Manowar og et par Kiss. Den eldste er vel en live-kassett med Iron Maiden.

Skrevet

Det er virkelig lenge siden jeg har hørt på kasset. Husker når vi var små, jeg har vokst opp i ett kristent hjem, så i en alder av 4 så spilte meg og broren min Sepultura - Roots over på en Emil kasset og hørte i smug. Good times :wee:

Skrevet (endret)

Da jeg holdt på med kassetter som liten var det mest Backstreet Boys som ble spilt over de andre kassettene. Nick Carter var sjef

e:Angående Negative Plane, er vel ikke så lenge til det kommer ny skive? Mener å ha lest det et sted, men orker ikke søke opp. Uansett, debuten er evig bra, så blir obligatorisk å sjekke ut det nye som kommer.

Endret av Vowels
Skrevet

Yes, "Stained Glass Revelations"

1. The Fall

2. Lamentations & Ashes

3. Angels Of Veiled Bone

4. The Third Hour

5. The One And The Many

6. Charnel Spirit

7. All Souls

8. The Number Of The Word

9. Stained Glass Reflections

10. Stained Glass Revelations

Liten teaser her.

Skrevet

Scum og From Enslavement to Obliteration er rimelig gode. Anbefaler deg uansett heller å sjekke ut Terrorizer-World Downfall. Beste grind skiva jeg vet om

Skrevet

Noen som har hørt noe info om den nye Ulver/Sunn-collaben? Eventuelt Ulvers utgivelse som "skulle komme i år", men synes det virker lite sannsynlig om det ikke kommer noe nyheter om det snart. :p Hvis de ikke bare slepper skiva brått uten videre, da…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...