Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Ætt line-upen til Inferno: Makan til piss. To interessante band. Cult of Luna og Diskord. Ellers berre skit. Hole in the Sky line-upen har allereie overgått Inferno etter to band.

 

Litt meir enn to interessante band, men musikken er uansett andreprioritet. Eit par konsertar om dagen er passe.

 

Rai! Alkohol er stikkordet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott anmeldelse Hr.Hildershavn, har selv vært med Meshuggah siden "None" :)

 

Til de som liker "ObZen", så anbefales først og fremst soloalbumet til Thordendal som bestilles her i fra. Mesteparten av skiva finner man her (MySpace), fra V3.33 vel og merke.

 

Når man har disse skivene så ville jeg gått for "Nothing" (blått cover med DVD), re-recorded med åttestrengere. Jeg vil ikke anbefale "I" og "Catch Thirty-Three" til andre enn de som er musikk-nerder og blodfans. Tror folk flest heller vil bedre/ lettere like de foregående utgivelsene, så lenge man styrer unna "Rare Trax" (bare for blodfans).

 

Edit: MySpace = utter crap -> trøbbel.. bruk i så fall File2HD.com.

Endret av Ba'al-Sebul
Lenke til kommentar
Nyinnspillinga av "Nothing" syns jeg ikke funket så bra. De fleste av låtene kom bedre ut med den grumsete og grøtete gitarlyden som originalplata har. "Rational Gaze" f.eks.

 

Hørte såvidt på nyinspillingen i platesjappe og ble ikke så veldig imponert selv heller. :shrug:

 

 

 

ObZen virker forresten veldig bra, må få sjekket den ut en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...