Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del er det Head Control System - Murder Nature, som ligger på topp. Plata bare snurrer seg bedre og bedre. Hvordan jeg klarte å misse denne når den kom ut er et mysterium. For meg er dette Fjorårets "Hidden Gem" og kanskje fjorårets beste skive.

 

 

Full Inferno lineup skal annonseres i dag. Noen som vet om det blir lagt ut på nettet, eller om vi må vente på at folk kommer hjem og får postet lista ?

Lenke til kommentar
Full Inferno lineup skal annonseres i dag. Noen som vet om det blir lagt ut på nettet, eller om vi må vente på at folk kommer hjem og får postet lista ?

Du kan regne med at det ligger på nettet så fort de på kick-off-festen kommer seg hjem. Hvis du ikke tåler å få vite line-up-en et par timer senere enn de på kick-off-festen, burde du ha dratt dit selv.

Lenke til kommentar

Inferno lineup

 

1349 Axegressor Battalion Behemoth Benighted Burst Cor Scorpii Cult Of Luna Dead To This World Deject Den Saakaldte Desecration Destruction Diskord Drone Gallhammer Goat the Head Gorefest Gorgoroth In Vain Insense Iskald Karaoke From Hell Krux Käthe Kollwitz Mortal Sin Negurã Bunget Obsidian Throne Onslaught Overkill Ramesses Sahg Satyricon Shining Skitliv Slagmark Tristania Tulus Unleashed Urgehal Vreid Whip

Lenke til kommentar
Tror vi skal slutte med disse "topp 5" listegreiene. Ingen bryr seg jo egentlig om hva andre skriver, og bare skriver sin egen liste. Derfor heter det liste-tråd, og derfor er det ikke lov.

 

Ja, du er jo den rette til å lange ut mot desse listene.

 

Og Benighted på Inferno! Hå-hå! Berre den konserten er verdt firedagarspasset. Oslo - here I come! Bedriten line-up once again, men det gjer plass til meir godtid på pub. Gidd ikkje på meir enn eit par konsertar dagleg uansett.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar
Men vil noen opplyse meg, jeg er forvirret. Hvilken Gorgoroth skal spille på Inferno? Jeg går ut ifra det er King/Gaahl-Gorgorothen.

Foreløpig er det de to som holder på navnet, så vidt jeg har forstått... selv om Infernus også bruker det. Dessuten skal både King og Gaahl være i Oslo under festivalen i andre ærend også (King i Sahg og Gaahl på konferansen), så det virker sannsynlig at det er de to.

Lenke til kommentar
Foreløpig er det de to som holder på navnet, så vidt jeg har forstått... selv om Infernus også bruker det. Dessuten skal både King og Gaahl være i Oslo under festivalen i andre ærend også (King i Sahg og Gaahl på konferansen), så det virker sannsynlig at det er de to.

Foreløpig har patentstyret bestemt at King og Gaahl får Gorgoroth. Dette skjedde ifjor.

Hva med fyren som har vært med siden starten?

Han hadde visstnok vært lite aktiv de siste årene og hadde ikke bidratt kreativt på de siste albumene.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Teit at noen tullebukker som kom så seint skal få holde på videre.

Ikke at jeg likte noen av albumene etter at Hat slutta heller, men når Infernus slutta forsvant Gorgoroth med ham.

Det synes jeg er for tidlig å si, før vi har hørt et album uten Infernus. Siden gitaristen var med fra starten, så vil ikke bandet være det samme når han som siste original medlem slutter. Forestill deg at det var Hat som var siste originalmedlem som forsvant, ville det da vært Gorgoroth uten Infernus?

 

Eller er det slik at et band aldri kan bli det samme etter at siste originalmedlem forsvant? Ser bare logiske brister i argumentasjonen. Jeg gleder meg til resultatet, liker alle albumene så langt.

 

Uten noen sammenheng til det øvrige, hvem spiller trommene på Destroyer, første sangen på albumet?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...