Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

850 kroner for eit halvgodt coverband av gode, gamle Metallica-songar? Nei takk.

 

Sikkert like greit, så slipper dere alle shitkidsa som ikke har råd.

 

Dei får i staden ein haug med pannebandgutar som står og nynnar på Unforgiven og Memory Remains. Når Creeping Death og Trapped Under Ice kjem, står dei der som to spørsmålsteikn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som jeg ikke drar hjem i påska likevel..skal på firmatur til tyskland dagen etter påskeferien, tar ikke sjansen på å bli værfast..men har ikke tenkt meg på inferno uansett. For dyrt når jeg ikke bryr meg katta om de fleste bandene. Hm.

 

Jeg skal bare se en håndfull bands. Blir nok å finne på Maiden og/eller Tut ellers når jeg ikke er på fest. Forvent deg en hvit russer om jeg skulle tryne på deg.

Endret av Glint
Lenke til kommentar
850 kroner for eit halvgodt coverband av gode, gamle Metallica-songar? Nei takk.

 

Sikkert like greit, så slipper dere alle shitkidsa som ikke har råd.

 

Dei får i staden ein haug med pannebandgutar som står og nynnar på Unforgiven og Memory Remains. Når Creeping Death og Trapped Under Ice kjem, står dei der som to spørsmålsteikn.

 

ALLE store band har slike "fans", jeg har selv opplevd det, på konserten ifjor, da de spilte gromlåter som Disposable Heroes og ...And Justice for All, ikke mange som kunne teksten der gitt...

 

Og da de åpnet andre kvelden i Spektrum i 03 med thrashmonsteret Fight Fire with Fire.

 

 

Sett Metallica live i det siste nå eller, de er virkelig bra live nå, mye bedre enn det de var på slutten av 90-tallet og i 2003 f.eks.

Lenke til kommentar
Har ikkje sett, berre høyrt. Det har ikkje akkurat gjeve smak til å sjå.

 

Hetfield er ei sann tragedie.

 

Hetfield var en "tragedie" i 03 ja, men ikke nå, han sang veldig bra på 2007-touren, har bootlegs fra nesten alle konsertene, mange fra livemetallica.com, og han synger som sagt veldig bra, selvsagt ikke 1988-standard, men absolutt hørbart.

 

Nyhus: Er vel arrangørene som bestemmer hvor mye de skal ta, er ikke akkurat billig å booke Metallica, så de må jo gå i pluss, derfor de tar så mye. Rolling Stones f.eks hadde jo en billettpris på over tusenlappen da de spilte på Koengen i 06...

Lenke til kommentar
Rolling Stones f.eks hadde jo en billettpris på over tusenlappen da de spilte på Koengen i 06...

Nå er Stone endel større enn metallica også. At folk ønsker å betale 850kr for å se disse slitende kara er egentlig på kanten til skremmende.

 

Slitne karene, har du sett Metallica i det siste eller, nei, det har du ikke. Hvordan kan du si at de er slitne karer..? De gjorde den beste konserten jeg noensinne har sett på Valle ifjor, gromt som faen.

 

Stones er større ja, men Metallica er i eliten de og, har vel solgt ut alle konserter de har hatt siden 91.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Dersom de legger fra seg samtlige diva-fakter, speller kun låter fra de 4 første platene og lærer Hetfailed å synge igjen, så hadde jeg glatt sett de.

 

Men ikke for 850kr. Får da være måte på til penger man ikke skal bruke på øl.

 

Hetfield kan synge igjen :)

 

Forøvrig enig med deg ang. de 4 første platene, det er drømmekonserten.

Lenke til kommentar
Slitne karene, har du sett Metallica i det siste eller, nei, det har du ikke. Hvordan kan du si at de er slitne karer..?

Nei, det har jeg heldigvis ikke. Men slitne divakarer hele gjengen. En skal være ganske blind for å ikke se at heltetilværelsen har tatt på. Det gjør den for alle, enten en heter Hetfield eller ikke.

Lenke til kommentar
Slitne karene, har du sett Metallica i det siste eller, nei, det har du ikke. Hvordan kan du si at de er slitne karer..?

Nei, det har jeg heldigvis ikke. Men slitne divakarer hele gjengen. En skal være ganske blind for å ikke se at heltetilværelsen har tatt på. Det gjør den for alle, enten en heter Hetfield eller ikke.

 

Og hvordan begrunner du dette, når Metallica er rågode live nå, får bra kritikker for konsertene de holdt i fjor sommer overalt etc. De har ikke vært bedre live siden 90-tallet nå.

Lenke til kommentar
Og hvordan begrunner du dette, når Metallica er rågode live nå, får bra kritikker for konsertene de holdt i fjor sommer overalt etc. De har ikke vært bedre live siden 90-tallet nå.

Så selv om en er sliten og gammel er det umulig å spille greie konserter?

De klarer ikke å lage musikk som fansen liker lenger engang, og du mener de er i toppform?

Lenke til kommentar
Obzen.jpg

 

Interessant covermotiv. Jeg er gått litt lei dagens gjennomsnittlige metalcover som egentlig ikke inneholder annet en masse biler satt sammen til ett eller annet ... kunst(?)

 

Dette er sannsynlig hele coveret som det vil bli på originalutgivelsen

 

14636.jpg

 

Betale 850 kr for Metallica gidder jeg nok ikke, selvom jeg vil se de.

 

Det gjør jeg! Once in a lifetime...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...