Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si det? Kan ha noe med at forumet til Scream Magazine, som er et mye bedre sted å diskutere metall er åpent, så de fleste har flyttet seg over dit? Jeg aner ikke.

Det albumet til Hetroertzen er heftig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei faen.. trist. SoN var jo konge, samme med fyren bak disken. Superhyggelig fyr.

Jaja, har nå fortsatt Bodymap da. Må vel prøve å ta en tur innom Neseblod og, aldri vært der før.

Skrevet

Det er synd Sound of Noise gikk nedenom, kul butikk og folka som jobba der hadde stort sett peiling. Neseblod er kun interessant for folk med liksminke og tettsittende skinnbukser med pigger på.

Skrevet (endret)

Skulle bestille meg festivalpass til Blastfest i går/natt, og skulle benytte gavekort.. brukte BankID som vanlig, men blir sendt tilbake med beskjed om at gavekortet ikke kunne prosesseres.. tenkte "jaha", og prøvde igjen.. får samme melding. Sjekker nettbanken, og så er det faen meg blitt trekt to ganger det beløpet som skulle betales etter gavekortet var trekt i fra, og ingen billetter har blitt sendt til e-posten min... :(

Helt nervevrak her nå, venter på svar fra Billettservice og arrangøren.. noen som har opplevd det samme med Billettservice? Gikk jo helt fint sist jeg brukte gavekort.. :huh:

Endret av j0dleb0n
Skrevet

Så bra, reiser selv opp i morgen! :D

Nice! :cool: drar nedover i morra jeg og. Ser at været ikke blir så mye å rope hurra for.. men men, skal stort sett være innendørs likevel så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...