Gå til innhold

SKATE Review fra VG


Luc1fer-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt tilbake til off-topic: har noen sett/lest noe som favoriserer 360 eller PS3-versjonen? lurer på dette da jeg har begge konsollene.

 

har EA tradisjon for å bygge spillet rundt en av konsollene (skate, FIFA etc), eller r det like bra på begge?

9580600[/snapback]

Om du har Xbox Live Gold som Zaleeeek sier, er det kanskje bedre å velge Xbox 360-versjonen. Ellers kan du jo velge til den konsollen du synes har best håndkontroll. :)

9580811[/snapback]

 

 

sorry igjen, (ettersom det er sony-forumet), men når det gjelder hvem som har best håndkontroll er det vel heller ikke noen tvil. dessuten kan jeg kanskje pynte litt på min gamerscore :)

9580840[/snapback]

Her er det ingen tvil, den revolusjonerende SIXAXIS slår dagslyset ut av Bill Gates' "ergonomiske" kosedings hvilken dag som helst :thumbup:

Lenke til kommentar
Litt tilbake til off-topic: har noen sett/lest noe som favoriserer 360 eller PS3-versjonen? lurer på dette da jeg har begge konsollene.

 

har EA tradisjon for å bygge spillet rundt en av konsollene (skate, FIFA etc), eller r det like bra på begge?

9580600[/snapback]

Om du har Xbox Live Gold som Zaleeeek sier, er det kanskje bedre å velge Xbox 360-versjonen. Ellers kan du jo velge til den konsollen du synes har best håndkontroll. :)

9580811[/snapback]

 

 

sorry igjen, (ettersom det er sony-forumet), men når det gjelder hvem som har best håndkontroll er det vel heller ikke noen tvil. dessuten kan jeg kanskje pynte litt på min gamerscore :)

9580840[/snapback]

Her er det ingen tvil, den revolusjonerende SIXAXIS slår dagslyset ut av Bill Gates' "ergonomiske" kosedings hvilken dag som helst :thumbup:

9580883[/snapback]

 

 

dobbelpost og greier.... er nøytral og orker ikke en diskusjon om hva som er best her, men JEG foretrekker håndkontrollen til 360 any day :)

 

hakker Skate på ps3?

Lenke til kommentar
Her er det ingen tvil, den revolusjonerende SIXAXIS slår dagslyset ut av Bill Gates' "ergonomiske" kosedings hvilken dag som helst :thumbup:

9580883[/snapback]

 

Jo her råder det nok tvil, ihvertfall sånn reint generellt her på forumet ang. hvilken kontroll som er best :p

 

Miningsmåling ang. håndkontrollerene.

 

EDIT: Ang ytelsene ligger vel 360 versjonen hakket over på flyt,samt det har bedre aliasing. Flispikkeri vil eg si. Håndkontroll argumentet er nok langt viktigere sier eg. Siden man mest sansynlig skal spille dette noen timer i strekk :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Hmm har aldri spilt skateboard spill men dette virket interessant. Skal sjekke ut demoen først.

 

Angående anmeldelsen, tror ikke scoren hadde vært så bra hvis han hadde testa 360 versjonen da den ikke har den enorme prosessorkraften som cell-chipen i ps3 har.

9578767[/snapback]

 

Der tror jeg du tar feil. Har testa både ps3 versjonen og x360 versjonen (demo), og føler 360 versjonen ser bittelitt bedre ut. (Kan være fordi det ikke ble testa på samme TV)

 

Men sånn er det vell med alle EA spill.

 

Og sånn for the record. Har PS3 selv.

9578901[/snapback]

Er ikke grafikken det er snakk om her men fysikken, der har ikke 360 mye å gå dessverre og noe som er veldig viktig i et spill som Skate :thumbup:

9579221[/snapback]

 

Hva, så du tror fysikken er dårligere i 360 versjonen av Skate? Er det mulig?

Snakker om å spre løgner, Skate på 360 får bedre kritikker enn PS3 versjonen fordi det er BEDRE på 360.

 

Det betyr at, nei, fysikken er ikke noe dårligere.

 

IGN ga 360 versjonen 9.0 og PS3 8.8 fordi grafikken er dårligere og det hakker mer (dårligere framerate).

 

Neimen nevnte de ikke noe om at fysikken er bedre på PS3 gitt. Merkelig, PS3 har jo CELL!

Lenke til kommentar
må dere diskutere konsoll krig på sony forumet? nei .. gå til felles forumet..

 

herrejesus for fanboys.. blir piss lei:p

9581458[/snapback]

 

Hvem sikter du til?

9581556[/snapback]

 

først et eller annet brød som mener at skate vil gå bedre på ps3 pga cell, noe som er latterlig... så kommer xbox gutta og forsvarer og skal dra ned ps3.. her diskuterer vi skate anmeldelse:) så enkelt..=)

 

vil tro spille går med mer flyt på xbox, men omtrent det samme på ps3, som med alle multi konsoll..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...