Gå til innhold

SKATE Review fra VG


Luc1fer-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det i heletatt noe onlinedel annet enn sharing av bilder og videoer? Hva slags muligheter skulle det eventuelt vært i en online del av et skate spill?

9595385[/snapback]

 

skate. allows players to freestyle or compete against other players online in jam sessions, races, S-K-A-T-E (similar to H-O-R-S-E), and Own the Spot challenges, using selected sections of the overall San Vanelona map.

 

<--- fra wiki
Lenke til kommentar

Etter at en amøbe av en skater gikk på trynet og sendte brettet i lysets hastighet inn i bildøra mi for så å stikke av har jeg hata alt som har med skating å gjøre,inkl tony hawk spillene.

Men når jeg testa SKATE fikk jeg faktisk sympati for rasshølet som ødela døra mi,og ble faktisk litt hekta...11 oktober kan ikke komme raskere! Da skal jeg ha SKATE og plage samtlige bilister :D

Endret av tom_bjk
Lenke til kommentar

Finfin anmeldelse, den kombinert med demoen har nå resultert i 1stk forhåndsbestilling fra absoluttspill. Hadde veldig lyst å bestille fra VGP, men tror jeg har spillet omtrent samtidig uansett.

 

Har spilt livet ut av demoen, så skal bli moro å prøve på større areal. Som flere nevner over slet demoen med enkelte framedrops, dette var dog heldigvis svært sjeldent hos meg, så jeg satser på at fullversjonen leverer fult ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...