Gå til innhold

SKATE Review fra VG


Luc1fer-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man merker store framedrops når man skal starte å filme... ellers har man noe innimellom som er uviktig...

ellers virker spillet veldig bra

9607137[/snapback]

 

Er det mer eller mindre framedrops enn i demoen?

9607269[/snapback]

 

Det kan jeg egentlig ikke svare på.. siden jeg ikke har spilt demoen.. men, noe sier meg at det er like mye... for når man starter å filme er det skikkelig lagging..

Ellers er det ett kjempe bra spill! :) Om noen bare kunne laget ett slikt snowboard spill også.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gleder meg sykt til i morra!! Får spillet da, fra vgp seff:) Skal runde spillet på en dag, så bare cruise rundt å ta feite tricks i den uber realistiske byen, endelig et realistisk skate spill sier bare jeg:)

9607592[/snapback]

 

Hvordan vet du det? Har også bestilt det derfra, men kunne ikke finne noen form for pakkesporing.. Finnes det pakkesporing?

Lenke til kommentar
Nei, bare gjetter:p er pretty sure liksom, siden spillet ble sendt på torsdag, og er bare en bitte liten pakke.. Tar gleden på forskudd, men bli kanskje skuffet, får se :ermm:

9608914[/snapback]

Mitt ble sendt på Tirsdag og har ikke fått det enda :thumbdown: Hvis jeg ikke får det i morgen er jeg redd for at det er blitt borte i posten :cry: Forgje gang jeg bestilte ble det sendt på onsdag og da kunne jeg hente det på Lørdag :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...