Gå til innhold

Kuleste bossen / mest skremmende bossen i spill


Anbefalte innlegg

Big Mighty Poo var konge. Glemte helt av han. Morsomste boss noen sinne i et spill. Syngingen var bare så bra :)

 

Den ovnen der kan jeg ikke huske fra N64, kanskje noe bare for Xbox?

9586357[/snapback]

Den ovnen var med på N64 også jo. Den styres av de smådjevlene som man på pisse på med sånn vill sirkusmusikk i bakgrunnen. Bossene i Conker var herlige!

Terminator-høystaken, kua og oksen, Dracula, Uga Buga og raptoren og ikke minst Heinrich... ah.... :love:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

conker02m.jpg

____________________________________________________________

Av de bossene som har sjokkert meg mest, bortsett fra edderkoppen i Ocarina of Time, må den store ormen i Lost Planet være den værste. Ved det første møtet med den fikk jeg helt panikk!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
lost_planet_04.jpg
Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har ein del bossar på samvittigheita etterkvart...for å nemne nokon:

 

Jessie Bains frå Police Quest. Antaklegvis den mest realistiske av mine nemesis, og det er kanskje derfor eg hugsar han so godt.

 

Alle dei absurd mektige Final Fantasy-sistebossane. Du trur du har slått dei, og so kjem dei tilbake i ei endå mektigare form.

 

Nemesis frå RE3, dette må vel vere ein av dei mest geniale bossane i spelhistoria. Han tok det eg trudde eg visste om RE-monster, og knuste det med dei massive nevane sine.

 

Kay

Lenke til kommentar

Mest skremmende bossen jeg kommer på må være t-rexen fra Tomb Raider 1.

Var ikke veldig høy i hatten da jeg som ung apprentice møtte på denne skapningen i en hule dypt begravet under Peru's snøkledde fjell.

 

EgjdFlUtgHI

 

Det skal sies at jeg hadde omtrent en tienedel av skillsa som det^^

 

Da jeg nylig hadde mitt gjensyn med min forhistoriske venn i Tomb Raider Anniversary var pulsen dog betraktelig lavere.

 

sK7LlMqoYIw

 

Om t-rexen fra orginalen også kan kalles den kuleste bossen er jeg usikker på. Men definitivt den mest skremmende.

Lenke til kommentar

Jeg for min del har funnet en ny versting boss.

 

Nazi Storm Elite i MOH Airborn, etter å ha rundet spillet så har jeg hatt flere netter der denne panservognen av en mann kommer imot meg med et maskingervær som kan dreper en hel åker med fugler på få sekunder.

 

Selv om det ikke er noen "boss" i den forstand, så vil jeg tro at det ikke bare er meg som legger seg i fosterstilling i et hjørnet hver gang enn ser en gassmaske komme gående imot meg og ikke vil dø uansett hvor mange kuler han få igjennom masken.

 

Derfor nominere jeg denne elite soldaten til en av versting "bossene".

 

 

nazistorm.jpg

Lenke til kommentar
Er vel ikkje direkte bossfight, men nervene var i høggir da eg skulle snike meg forbi tentacle monsteret i det originale Half-Life. (dette var da eg sneik meg forbi uten lyd, fant ut handgranat trikset seinare)

 

Nest siste boss i Overlord er ganske stilig. (Khan er det vel han heiter)

9588763[/snapback]

 

Tentakkelmonsteret i HL1 er en av mine beste og mest intense opplevelser :thumbup: er jo en slags miniboss

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Litt teit, men Abbadon i Guild Wars Nightfall. Easteregget er kult!

 

Danser du forran han begynner han å danse lamme deg og tilslutt dør du instant og det står "YOU GOT SERVED!"

 

film:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...