Gå til innhold

Kuleste bossen / mest skremmende bossen i spill


Anbefalte innlegg

Hvilken boss til hvilket spill syns du er kulest / mest skremmende.

 

Den kuleste bossen jeg personlig syns er Shagohod i MSG3: Snake Eater. Har ikke spilt noen spill som jeg syns har en skummel boss :p. Men hvis jeg må ta med fra da jeg var liten så MÅ det jo bli Bowser. (som er skummel altså)

 

Shagohod:

MG_OWEBSITE.jpg

 

Bowser:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
bowser.jpg

 

Bilder er selvfølgelig velkomne :thumbup:

 

(Sett store bilder i skjul, og fjern ved quoting av bilder)

 

EDIT: Jeg har søkt etter en lignende tråd, men den nærmeste jeg fant var den om spill karakterer.

Endret av mastergamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mest skremmende må være ruby weapon fra FF7. tror aldri jeg har vært så anspent noen gang i et spill.

 

post-41783-1190756901_thumb.jpg

 

Kulest må jo bli en av MGS bossene. tror kanskje det må bli Psycho Mantis.

 

post-41783-1190756999_thumb.jpg

9576673[/snapback]

Må si meg enig i Ruby Weapon... Var like nervøs hver gang da jeg kjørte rundt ved sandområdet der... Var i allefal nervøs helt til jeg fant ut hvordan man skulle slå han :D

Lenke til kommentar
En av de kuleste bossene noensinne er alle Ganon sine former i slutten på the Wind Waker.

9576617[/snapback]

 

Henger meg på den :) Meget morsom vri på den edderkoppen eller hva det var.

9576651[/snapback]

 

Sier meg enig. Om ikke den kuleste, en av de kuleste bossene jeg noen gang har kjempet mot i et spill. :D

Lenke til kommentar

Den flyvende kolossen i shadow of colossus, nr 13 tror jeg det er, den er utrolig heftig, skikkelig kick når man rir ved siden av og må hoppe på ryggen hans. (spillet i seg selv er igrunn en eneste stor bossfight men).

 

Er vanskelig å bestemme seg nesten, For de fleste spill de siste åra har hatt heftige bosser.

Lenke til kommentar

Garantert veldig mange jeg glemmer nå, men disse jeg kommer på i farten. Poster flere om jeg kommer på flere.

 

Ganon i Zelda the Wind Waker

batallitavj3.png

Den sanne formen til Ganondorf, Ganon i kamp på toppen av Hyrule Castle mens havet flommer ned rundt deg. Beste sluttkamp i Zelda noensinne etter min mening.

 

Sisteboss i Beyond Good & Evil

beyondgoodandevil5.jpg

(ikke sisteboss, bare for illustrasjon)

Episk musikk og fengende mekanisme mot slutten da kontrolloppsettet endres.

 

Metroid Prime 3 Corruption (Meta Ridley)

metroid-prime-3-corruption-20060606064049421.jpg

Gjør om Ringenes Herre Balrog-kamp om til spillform. Samus møter Meta Ridley mens hun faller ned i en nesten bunnløs sjakt.

 

Sisteboss (Mordekai) Serious Sam - The Second Encounter

Mordekai.gif

Nesten hele brette har en helt rå musikk, masse fiender (flere hundre) og ved selve sistebossen tar musikken og spillet helt av. Herlig!

 

Super Probotector - Alien Rebels

prob5.jpg

Kanskje den sykeste bosskampen noen sinne? Å kjempe mot en boss mens du hopper fra rakett til rakett, samtidig som du må unngå kuler og alt mulig annet. Adrenalinpumpende action. Kampen får deg til å gape rett og slett (og gråte av vanskelighetsgraden).

 

Metroid Fusion - Sa-x

SA-X5.png

Å møte en bedre utgave av deg selv (som Samus) er nervepirrende og du har ikke noen annen sjanse enn å rømme. Dine våpen kan bare midlertidig oppholde Sa-x. Flere grufulle møter som du aldri vet når kommer.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...