Gå til innhold

Hvilken vei skal toalettpapiret henge?


Screen_Bug

  

296 stemmer

  1. 1. Hvilken vei skal toalettpapiret henge?

    • Med enden inn mot veggen
      32
    • Med enden utover
      264


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Tråden egner seg utmerket til en avstemning så jeg tok meg den friheten å opprette en.

 

Jeg svarte selvfølgelig utover. På de holderne som lar rullen henge og hvile seg mot veggen så er det det eneste logiske fordi rullen ruller når man drar papiret vannrett ut i rommet og stopper for å rives av når man drar det ned. Om ønskelig får man dermed revet av en passe bit enkelt med bare en hånd. Ellers så er det jo uansett logisk å slippe å ta på veggen med fingrene for å få tak i papiret som henger helt inn mot veggen. Å ta på den samme plassen som andre toalettbrukere har tatt på før de har vasket fingrene er en litt ekkel tanke.

Lenke til kommentar

Dasspapiret skal selvsagt henge slik :" |P. Årsaken er at det er lettere å rulle papiret av rullen.

 

Jeg hater mykt dasspapir! Det har sin enkle forklaring i at det løser seg opp og henger seg fast på snurrebassen når man tørker seg. Så sinnsykt irriterende at jeg ikke kan få sagt det en gang. Må drive å pille av biter av dasspapir når man er ferdig eller hoppe i dusjen for å vaske det av -

da kunne man like gjerne drite i dasspapir

å ta seg en dusj etter hver dobesøk.

Den leddsetninga der kan tolkes på mange måter.

 

Inn til veggen(|P). Gjør det mye enklere å rive av kontrollerte stykker med en hånd.

Hva? Det er jo stikk motsatt! Det er når den henger utover at det blir lett å kontrollere avrivingen med en hånd. Så fremt holderen er av en type som lar rullen hvile mot veggen.

 

Bare jeg som bare tar dasspapir og krøller det sammen i en klump, og tørker meg i ræva?

Æsj! En ulempe med det som ennå ikke er nevnt er at man ikke blir ren bak. Bretter man så får man mye bedre presisjon på arbeidet.

Lenke til kommentar

Men det værste dopapiret som finnes er sånn "offentligtoalettpapir", du veit sånn som er på en stor rull også er det sånne metalltagger som gjør at man får rivd over pairet.. huff!

 

NEI, jeg klarte å trykke på feil knapp på avstemingen! jeg tok på papiret utover, men jeg liker jo å ha det innover, så, det skal egentlig være en stemme mindre på utover og en mer på innover ;)

Endret av helto
Lenke til kommentar
Men det værste dopapiret som finnes er sånn "offentligtoalettpapir", du veit sånn som er på en stor rull også er det sånne metalltagger som gjør at man får rivd over pairet.. huff!

 

Second. Går heller heim for å drite enn å benytte dassen på UiB ! Kunne liksågodt ha wipa meg med ei rusten sag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...