Gå til innhold

Hvilken vei skal toalettpapiret henge?


Screen_Bug

  

296 stemmer

  1. 1. Hvilken vei skal toalettpapiret henge?

    • Med enden inn mot veggen
      32
    • Med enden utover
      264


Anbefalte innlegg

Et av de store spørsmålene i alle hjem er hvordan vei toalettrullen skal henge. Er det med enden mot veggen eller utover?

 

Derfor lurer jeg på deres meninger anngående dette spørsmålet. Hvilken vei er rett?

 

Dere kan også komme med flere forslag til hvor/hvordan man skal ha toalettrullen og gjerne en liten kommentar om hvilke toalettpapirtyper som anbefales. Selv foretrekker jeg Lambi :thumbup:

Hvis dere eventuelt har relevante bilder er det også fint om dere kan dele disse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rullen skal henge me enden ut av veggen, helst over en varm ovn, så papiret blir komfortabel... :yes: xD

9568827[/snapback]

 

:!:

 

Har faktisk aldri vurdert å varme dasspapiret først, men varmt dasspapir høres faktisk komfortabelt ut :ph34r:

 

Enden må henge utover. Personlig foretrekker jeg coop eller first price dasspapir, det er billig og såpass grovt at det gjør jobben. Helt glatte\myke dasspapirtyper er komfortabelt, men hva hjelper det når man ikke blir rein i ræva?

Endret av Erlend_G
Lenke til kommentar

Dasspapiret skal selvsagt henge slik :" |P. Årsaken er at det er lettere å rulle papiret av rullen.

 

Jeg hater mykt dasspapir! Det har sin enkle forklaring i at det løser seg opp og henger seg fast på snurrebassen når man tørker seg. Så sinnsykt irriterende at jeg ikke kan få sagt det en gang. Må drive å pille av biter av dasspapir når man er ferdig eller hoppe i dusjen for å vaske det av - da kunne man like gjerne drite i dasspapir å ta seg en dusj etter hver dobesøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...