Gå til innhold

Hvilken vei skal toalettpapiret henge?


Screen_Bug

  

296 stemmer

  1. 1. Hvilken vei skal toalettpapiret henge?

    • Med enden inn mot veggen
      32
    • Med enden utover
      264


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brettingen kommer av mer logiske årsaker enn det, hvertfall for min del.

Det gjør det enkelt og greit lettere å komme til, og du får tatt hånd om et større areale på kortere tid.

 

Dopapiret skal henge ut. Hvis jeg finner det hengende inn, snur jeg det og fjerner det som var inn mot veggen. Det er vel egentlig bare en tvangstanke jeg har.

Lenke til kommentar
Dasspapiret skal selvsagt henge slik :" |P. Årsaken er at det er lettere å rulle papiret av rullen.

 

Jeg hater mykt dasspapir! Det har sin enkle forklaring i at det løser seg opp og henger seg fast på snurrebassen når man tørker seg. Så sinnsykt irriterende at jeg ikke kan få sagt det en gang. Må drive å pille av biter av dasspapir når man er ferdig eller hoppe i dusjen for å vaske det av - da kunne man like gjerne drite i dasspapir å ta seg en dusj etter hver dobesøk.

Er det normalt å tørke av kewken etter at man har tisset?

 

Er det normalt å ikke gjøre det spør nå jeg. Ikke faen om jeg vil ha boxeren full av piss.

 

 

enig med Quayle synes det funker mye bedre å ta et lite tørk enn å riste hjelper ikke å ta en liten rist heller det kommer alltid litt ut uansett eller så spruter det litt på doen.

 

 

do papiret skal helt klart ligge utover eller ligge på gulvet foran deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...