Gå til innhold

Tråden for Klassisk Rock/Metal


Underpants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ha denne tråden i mine innlegg også, hører ganske mye av det som er ramset opp i førstetråden, men har noen mangler enda. Liker å høre på mange forskjellige band og ikke låse meg til kun et som så mange gjør. Kjøpte to cd'er for ikke så lenge siden, det var en plate fra Dio, nemlig Holy Diver og var knallfornøyd med kjøpet. Den siste plata jeg kjøopte var Led Zeppelin's Mothership, og nok en gang knallfornøyd. :D Skal se gjennom lista i morgen og høre på de bandene jeg har gått glipp av.

Lenke til kommentar
Må ha denne tråden i mine innlegg også, hører ganske mye av det som er ramset opp i førstetråden, men har noen mangler enda. Liker å høre på mange forskjellige band og ikke låse meg til kun et som så mange gjør. Kjøpte to cd'er for ikke så lenge siden, det var en plate fra Dio, nemlig Holy Diver og var knallfornøyd med kjøpet. Den siste plata jeg kjøopte var Led Zeppelin's Mothership, og nok en gang knallfornøyd. :D Skal se gjennom lista i morgen og høre på de bandene jeg har gått glipp av.

Ikke rart du er knallfornøyd!!!

Måtte bare få sagt hvor bra den Mothership CD-en er!! Alle de knallgode sangene er med, annbefales på det sterkeste!! :D

Lenke til kommentar

Jeg har i alle fall ikke noe vondt å si om mothership, god plate med mange gode favoritter der. Man kan så klart ikke få i bøtter og spann, og noen vil alltid synes at det mangler en sang, slik er det bare. Umulig å tilfredsstille alle, men jeg er i alle fall fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Må ha denne tråden i mine innlegg også, hører ganske mye av det som er ramset opp i førstetråden, men har noen mangler enda. Liker å høre på mange forskjellige band og ikke låse meg til kun et som så mange gjør. Kjøpte to cd'er for ikke så lenge siden, det var en plate fra Dio, nemlig Holy Diver og var knallfornøyd med kjøpet. Den siste plata jeg kjøopte var Led Zeppelin's Mothership, og nok en gang knallfornøyd. :D Skal se gjennom lista i morgen og høre på de bandene jeg har gått glipp av.

 

Holy diver og Mothership er to av mine favorittcd'ar. Er ikkje rart du er fornøgd, begge cd'ane er jo rein kunst, og ein nytelse å høyre på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...