Gå til innhold

Tråden for Klassisk Rock/Metal


Underpants

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ja :love: Hva skjer egentlig med gutta fra Zeppelin den dag i dag? Veit at plant har gitt ut cd med en eller annen dame, men hva skjer med resten av gjengen? det er vel ikke duket for no reunion med verdensturnè med det første?

 

Zeppelin hadde i fjor som kjent den reunion-konserten i London, og etter det har det vore mykje spekulasjonar. Page blandt anna har vel sagt i fleire intervju at han er klar for ein turnè.

 

Som du seier er Plant på turnè med Alison Krauss, noko som kanskje har satt ein midlertidig stoppar for annonsering av ein evt verdensturnè. Vi får berre vente og sjå seinare i år kva som kjem fram av nyhende. Pr. dags dato er ingenting bestemt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Deep Purple's Child in Time er så utrolig bra! Det er en utrolig morsom låt å spille på trommer også!

 

Da jeg begynte å spille trommer seriøst så hadde jeg nesten ikke noe musikk å spille med, og stilen min var veldig laber og kjedelig. Men så oppdaget jeg musikken fra 60' og 70' tallet.. Jeg ble frelst! Jeg begynte å spille til den musikken også med tiden ble stilen min mye mer komplisert. Og nå spiller jeg mer i den stilen Ian Paice gjør på den videoen jeg linket til.

 

Jeg elsker Klassisk Rock/Metal! [Personlig teori]Dagens musikk er så dårlig fordi plateselskapene har så mye lavere standard enn det det var før i tiden. Det er fordi de taper penger på piratkopiering. Men det er jo selvsakt mye bra der ute også.

 

 

Mer Klassisk Rock/Metal

 

 

Deep Purple - Woman From Tokyo (Må bare elske partiet 01:53 til 03:24)

 

Deep Purple - Hush

 

Deep Purple - Strange Kind of Woman

 

Boston - More Than a Feeling

Jimi Hendrix - Little Wing

 

Jimi Hendrix - Purple Haze

 

Led Zeppelin - Thank You

 

Led Zeppelin - Good Times, Bad Times

 

Led Zeppelin - Black Dog

 

(Vet ikke om det er klassisk rock, men jeg tar det med)

 

 

Head East - Never Been Any Reason (Bare lyden som er Head East!)

 

Black Sabbath - Heaven and Hell

 

 

Nå orker jeg ikke å finne fler sanger.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...