Gå til innhold

Folklore engelsk utgave i salg


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært spennende å høre hva Pastoren mener om spillet, sånn helt personlig. Regner med at du har spilt det selv.

 

Jeg har det hjemme et sted, men har ikke prøvd det ennå. Men nå har jeg heller ikke uttalt meg om spillets kvaliteter i noen poster her.

 

He, he, gidder du ikke å spille det på grunn av dårlige anmeldelser :p

Fra spøk til revolver. Hvis du tar deg tid til å prøve spillet, vil du kanskje forstå enkeltes frustrasjon over anmeldelsen i VG. Håper i hvertfall at du ikke lar deg farge av denne diskusjonen eller andres anmeldelser, men at du prøver det med åpent sinn. Lett å bli påvirket av negativt prat :-)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg frykter en implosjon av hele forumet her når Øystein Furevik leverer sin anmeldelse til Gamer.no og konkluderer med 3/10 i løpet av de neste dagene.

Hehe, den var du vel heller lite heldig med.. :p

 

Folklore er så unikt, så vakkert, og så eventyrleg at det raskt har klatra høgt opp på lista blant mine favorittar i år. I tillegg er det eit av yttarst få spel det er verdt å investere i ein PlayStation 3 for å spele.
9/10 Klassisk

 

Ble forøvrig selv ferdig med spillet for et par dager siden, og tror jeg ville landet på en 8'er, med forbehold om at det er et voksent spill for folk med god tålmodighet. For noen vil det være ønskelig å spille det over litt tid, da visse segmenter er ganske repetitive. Men god historie, gjennomført kampsystem og fantastisk art direction gjør opp for det.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Hvor lenge varer spillet sånn ca?(f.eks i forhold til heavenly sword som jeg har spilt) Liker ikke kjøpe spill jeg blir ferdig med på en dag, liker å ha noe jeg kan kose meg med å dette spillet så kult ut ;)

Tror jeg brukte 13 timer på spillet. Men det varierer litt i forhold til hvor lang tid du bruker på å finne alle ting og "trene" folkene dine. Selv brukte jeg ikke så veldig mye tid på det, så jeg vil kanskje anslå ca. 11-16 timer total spilletid alt etter som.

Lenke til kommentar

Har hatt spillet over en måned, men ikke fått tid til å teste det enda.. Har rundt 20 PS3 spill og har ikke runda ett av de enda.. :) Jeg er typen som spiller ett spill i en time og så blir jeg lei ..

 

Men jeg har fast bestemt meg på å "tvinge" meg gjennom Heavenly Sword og når jeg er ferdig med det skal jeg begynne på Folklore ..

 

Det eneste jeg klarer å spille er RPG-spill, alt annet blir jeg lei med en gang .. Håper på noen fete JRPG's snart.. Xbox 360 har jo fått Blue Dragon, Eternal Sonata.. Enchanted Arms er ålreit, men det runda jeg da jeg hadde x360 ..

Lenke til kommentar

Eternal Sonata kommer vel til PS3 en gang neste år. Final Fantasy XIII også forhåpentligvis. Ellers ser det ganske magert ut akkurat nå på RPG-fronten. Men Folklore er jo et fint japansk RPG, om ikke typisk det man forbinder med ordet JRPG, på grunn av sitt action-preg.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Eternal Sonata kommer vel til PS3 en gang neste år. Final Fantasy XIII også forhåpentligvis. Ellers ser det ganske magert ut akkurat nå på RPG-fronten. Men Folklore er jo et fint japansk RPG, om ikke typisk det man forbinder med ordet JRPG, på grunn av sitt action-preg.

 

Fett å høre at Eternal Sonata kommer til PS3! Jeg syntes derimot Folklore er mer Action/Adventure enn RPG.. Jeg vil ha ny armor, våpen og artifacts.. Jeg vil ha turnbased combat!! :) Magic -> Fireball -> Slime 01 .. Item -> Potion -> Dekar .. hehehe .. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...