Gå til innhold

Folklore engelsk utgave i salg


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
270kr, ikke gæli. Kommer det gratis inn til norge tru...

9565432[/snapback]

Tviler nok på det. :(

9570935[/snapback]

 

Gjør nok det alikevel gitt, se noen poster over. Har ikke testet da jeg ikke er så intressert i spillet. Men når jeg får tak i noen penger så kan dette nett stedet vise til noen konkuransedyktige priser. Og funker det med 30 50 eller 70%, så er jo det helt ypperlig. Slipper man lett unna den tollen.

 

270-(270x0.3)=189kr = null toll.

 

Det er i alle fall slik jeg tolker det tidus sier ovenfor.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Bestilte meg Skate(US) fra den siden nå, kom på bare 350kr. Blir spennende å se om det kommer frem :)

 

Tidus2k4; på "order history" på renchi.com. Står det noen sted hvor mange prosent du satt ned prisen? Finner det ikke, frykter jeg kan ha glemt å endre det til 50%. Edit, eventuelt på Ordrebekreftelses mailen din. Står bare fullpris hos meg :/

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
visa, mastercard ++ og paypal skal være mulig. Skal gi en rapport når spillet er mottatt.

9582452[/snapback]

 

uheldigvis har jeg ikke et visa kort enda, så jeg får bare vente til jeg får et og da bestille spillet istedet ^^

 

Og takk for at du gidder og raportere om det er en "trustworthy" side ^^

Lenke til kommentar

Prøvde Folklore Demoen nå, virka ikke så galt det der altså. Selv om det godt kunne hatt stemmer istede for all den teksten. Lesing i spill er så kjedelig.

 

Edit: Forresten, leste nederst på denne nå. Ser ikke bra ut for import gitt. Scoren bryr jeg meg ikke om, men om det er dårlig engelsk på de ikke UK/US versionene så bruker jeg heller 100kr mer gitt:)

http://www.gamerankings.com/itemrankings/l...reviewid=795198

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Edit: Forresten, leste nederst på denne nå. Ser ikke bra ut for import gitt. Scoren bryr jeg meg ikke om, men om det er dårlig engelsk på de ikke UK/US versionene så bruker jeg heller 100kr mer gitt:)

http://www.gamerankings.com/itemrankings/l...reviewid=795198

9594547[/snapback]

Mulig det stemmer. Var ikke det et problem med den kinesiske versjonen av Blue Dragon også? Håper vi får tilbakemelding av hvordan spillet er av deg, tidus2k4.

Lenke til kommentar
270kr, ikke gæli. Kommer det gratis inn til norge tru...

9565432[/snapback]

Tviler nok på det. :(

9570935[/snapback]

 

Gjør nok det alikevel gitt, se noen poster over. Har ikke testet da jeg ikke er så intressert i spillet. Men når jeg får tak i noen penger så kan dette nett stedet vise til noen konkuransedyktige priser. Og funker det med 30 50 eller 70%, så er jo det helt ypperlig. Slipper man lett unna den tollen.

 

270-(270x0.3)=189kr = null toll.

 

Det er i alle fall slik jeg tolker det tidus sier ovenfor.

9571521[/snapback]

Åja, det visste jeg ikke. Da er jo spillet veldig billig da. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...