Gå til innhold

Folklore engelsk utgave i salg


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Mulig det stemmer. Var ikke det et problem med den kinesiske versjonen av Blue Dragon også? Håper vi får tilbakemelding av hvordan spillet er av deg, tidus2k4.

 

Kommer med tilbakemelding når jeg får det ja.. nå ble ikke pakken min sendt før 28 sept av en eller annen grunn, så det er ikke helg videogameplus stil over butikken her.

 

Får håpe den dukker opp snart i hvertfall, er jo ikke så lenge til US utgaven kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkt på det selv. Og ikke minst om det kommer en 40gb snart, så synker vel prisen enda litt. og da kommer du under gave tollen ved sånn 700kr eller noe slik. regna noe på det men har ikke talla her. Hvis da prisen til slutt kommer på 399$, noe den sikkert ikke gjør.

 

399$ x 0.3 = 119.7$. Gjort om til NOK ca 656kr

 

Det blir jo litt toll på det, om du ikke får renchi til å sende den som gave.

Lenke til kommentar

Den tryggeste måten å "lure" tollen på er selvsagt å merke pakken litt over grensa hvis pakka er stor.

 

Foreks, verdi på en PS3 setter du ikke til 150 kr det blir for dumt.

Sett den foreks til 850 kr (da blir det bare 200 kr i moms uansett) og da glir den rett igjennom.

 

De gidder sjeldent å sjekke pakker som faktisk er tollbelagte, de har heller interesse å stoppe de som obvious er fake.

 

Kjøper du fra VGP og velger DHL som shipping er det ENDA mindre sjangse å bli tatt. Da er det DHL selv som står for "tollingen", samme med fed ex.

Lenke til kommentar

Folklore har fått 9/10 av IGN. Bra score :D

 

Presentasjon: 9.5/10

Grafikk: 9.0/10

Lyd: 8.5/10

Gameplay: 8.5/10

Lasting Appeaø: 9.0/10

 

Anbefaler alle å laste ned den nye demoen av Folklore på EU-store. Synes den er bedre enn den første demoen hvor du ble kastet inn midt i spillet. Den nye demoen starter fra begynnelsen og bygger opp historien på en bedre måte.

Endret av praystation
Lenke til kommentar
Nå Tidus2k4, ikke fått spillet enda? Sitter med fingeren på bestille knappen å venter på din mening om hvordan engelsken er i spillet. Give Info Plz :p

9628343[/snapback]

 

Hva er problemet?

Spillet er listet som ENGELSK og det er bekreftet flere andre forum at den har engelsk voice, engelsk subs, engelske menyer osv.

 

HAdde folk juget om dette så lenge etter release hadde det kommet kontra meldinger for LENGE siden.

Lenke til kommentar
Folklore har fått 9/10  av IGN. Bra score  :D

 

Presentasjon: 9.5/10

Grafikk: 9.0/10

Lyd: 8.5/10

Gameplay: 8.5/10

Lasting Appeaø: 9.0/10

 

Anbefaler alle å laste ned den nye demoen av Folklore på EU-store. Synes den er bedre enn den første demoen hvor du ble kastet inn midt i spillet. Den nye demoen starter fra begynnelsen og bygger opp historien på en bedre måte.

9629668[/snapback]

Hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe det, men merket jeg fikk litt mer lyst på det etter å ha lest den reviewen. Tror jeg må prøve den nyeste demoen jeg også, og se om jeg blir overbevist.

Lenke til kommentar

Har bestilt fra vgp nå. Ikke så mye for min egen del som for min hustru. Viste henne karakteren det fikk og måtte nesten sette meg på henne for å få henne til å roe seg igjen. ^^

 

Er overrasket selv over hvor høy score IGN ga det. Hverken hun eller jeg har spilt særlig mange spill av denne typen, så mye av kritikken som f.eks eurogamer ga, gjelder ikke. Men, men. Nå er det bare å vente til release, alt annet blir spekulasjoner ;)

Lenke til kommentar

Alright.. endelig fått spillet nå.. skal stappe det inn og teste snart. Så får vi se om asia versjon er lurt til en annen gang. Nå kommer spillet ut i usa om få dager, så vil råde folk til å heller bestille US utgave derfra. Mest fordi renchi.com er noe bajs.

 

Det har tatt vilt lang tid, og de presterte å merke pakken med 130$ som førte til at jeg fikk trippel moms.

 

Konklusjonen min vedrørende butikken :

 

Renchi.com = :(

 

Kommer tilbake til hvorvidt det er bra engelsk i asia versjonen.

Lenke til kommentar

Spillet var heldigvis i engelsk utgave :) Manualen dessverre på kinenisk.., men det er ikke noe stort problem for meg i hvertfall.

 

Ellers må jeg si førsteinntrykket er utelukkende positivt. Har vansker med å putte det ned fordi alt ser fantastisk ut, og jeg hele tiden vil utforske litt mer.

 

Spillet er kanskje ikke for alle, men jeg er veldig fornøyd hittil.

Lenke til kommentar

Ja, idag kom Skate til meg fra Renchi.com merka med 29.50$ og det tok bare 1 uke å få det hjem til meg. Absolutt fornøyd, trur ikke det blir siste gangen jeg handler der. Litt skummelt når det klarte å prise Folklore såppas feil. Men klarte de å gjøre det en gang riktig for meg går det nok neste gang og:)

 

Renchi :thumbup: gitt.

 

Vet det ikke har noe med Folklore å gjøre. Men jeg bare tenkte jeg skulle si ifra hvordan jeg opplevde handelen med renchi.com og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...