Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yep. Den der jeg tenkte på, ja. Skal jeg enda kjøpe Kingston 1GB minnebrikke da, kanskje? Eller skal jeg kjøpe OCZ? Begge står listet under "Tilbehør". Takker for råd.

9573783[/snapback]

 

Kingston holder, tipper OCZ-en blir bare "presset" opp til "slappere" timings og er bortkastet penger... ;)

9573834[/snapback]

 

Aight. Da bestiller man det, muligens. Får se...

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
æææh.. når jeg skal shoppe dinovo edge kommer bare en hvit side! jeg blir gal... ! Netshop MÅ sette opp alle dagens tilbud så vi har sjangs til å shoppe litt ikveld/natt... for dette er jo umulig *buhu*

9573683[/snapback]

Du må bla litt lengre ned på sida så kommer produktet opp. Det samme skjedde hos meg. Tydeligvis en bug i kodinga.

Lenke til kommentar
Har ikke fått svar med server på over 10 min. Prøvd å berkrefte ordren 50 ganger. Men plutselig fekk eg ordrebekreftelsen på e-post. Rart.

9573898[/snapback]

 

 

 

Hjelper vel lite å trykke mange ganger på bestill el videre knappen, så lenge det ikke kommer opp noen feil siden.

 

Holdt for meg å trykke en gang, gå å hente meg kaffe og trykke videre på bekreftelse.

 

 

Is i magen, Is i magen! :D

Lenke til kommentar
æææh.. når jeg skal shoppe dinovo edge kommer bare en hvit side! jeg blir gal... ! Netshop MÅ sette opp alle dagens tilbud så vi har sjangs til å shoppe litt ikveld/natt... for dette er jo umulig *buhu*

9573683[/snapback]

Du må bla litt lengre ned på sida så kommer produktet opp. Det samme skjedde hos meg. Tydeligvis en bug i kodinga.

9573905[/snapback]

Ah, takk, skal sjekke dette om 10-15min (nestegang jeg kommer meg inn) :p

 

 

...Er litt keen på en 26" også.. den må se bra ut og koste max 5-6000 :D

Lenke til kommentar
Har ikke fått svar med server på over 10 min. Prøvd å berkrefte ordren 50 ganger. Men plutselig fekk eg ordrebekreftelsen på e-post. Rart.

9573898[/snapback]

 

 

 

Hjelper vel lite å trykke mange ganger på bestill el videre knappen, så lenge det ikke kommer opp noen feil siden.

 

Holdt for meg å trykke en gang, gå å hente meg kaffe og trykke videre på bekreftelse.

 

 

Is i magen, Is i magen! :D

9573928[/snapback]

 

Fekk feilmelding...."Server Error in '/' Application"

 

Men satser på alt er i boks nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...