Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig kom det vifter også. Noen som har erfaring med disse? Jeg lurte i utgangspunktet på 8db utgaven, men disse kan man vel bare stille ned med speedfan eller noe?

 

Netshop: STRÅLENDE JOBB!

Eneste jeg mangler til filserveren nå er et helt greit HK med noen sata porter og VGA, samt en billig enkel AM2 CPU. Dobbelkjerne til prisen av den 939 saken som var isted er heller ikke dumt :)

Lenke til kommentar
Er dette siste timetilbudet, eller blir det ett etter 21.00 også?

9574088[/snapback]

 

Håper det blir ett etter 21.00 å!

 

Og da ønsker meg en HTC telefon. Enten Touch eller S710. Trenger sårt en ny telefon. Har en nokia 3410 som det ikke funker å ringe med : /

9574135[/snapback]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :thumbup:

helst S710 !! :p

Lenke til kommentar
Endelig kom det vifter også. Noen som har erfaring med disse? Jeg lurte i utgangspunktet på 8db utgaven, men disse kan man vel bare stille ned med speedfan eller noe?

 

Netshop: STRÅLENDE JOBB!

Eneste jeg mangler til filserveren nå er et helt greit HK med noen sata porter og VGA, samt en billig enkel AM2 CPU. Dobbelkjerne til prisen av den 939 saken som var isted er heller ikke dumt :)

9574188[/snapback]

 

Noctua-viftene har fått mye bra kritikk rundt omkring, og kan selv avbefale de:) Skal bytte ut Mist-viftene som fulgte med kabinettet med de nå, tenkte jeg. (Siden jeg har mast på Netshop i 4-5 timer nå og de faktisk hører på meg kan jeg liksom ikke snike meg unna, hehe) :p

Lenke til kommentar
JEG SER AT DET ER ET KABINETT TIL 10 KR som er i bestilling PÅ LAGER DER, betyr dette at det koster 10kr? selv om de ikke har det inne enda? Eller vil prisen gå opp senere?

9574199[/snapback]

 

jeg bestilte og fikk det kansellert? øhm? :(

9574216[/snapback]

Vell, kabbisset koster vanligvis 900, så tviler på at netshop mener det.

 

Er vell så lenge lageret rekker? Eller?

Lenke til kommentar
JEG SER AT DET ER ET KABINETT TIL 10 KR som er i bestilling PÅ LAGER DER, betyr dette at det koster 10kr? selv om de ikke har det inne enda? Eller vil prisen gå opp senere?

9574199[/snapback]

 

jeg bestilte og fikk det kansellert? øhm? :(

9574216[/snapback]

Vell, kabbisset koster vanligvis 900, så tviler på at netshop mener det.

 

Er vell så lenge lageret rekker? Eller?

9574246[/snapback]

 

Jepp,det står jo i annonsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...