Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah. Hva er det som er dårlig med den til 4 lapper da? Kjøper garantert ekstra RAM hvis jeg går for den da...

9573542[/snapback]

 

 

Først og fremst ingen spillemaskin, for dårlig skjermkort, tipper batteritid er max 2 timer og maskinen har en aning høyere lydnivå enn CD/C2D/PM siden Celeron M ikke har speedstep.

 

Men hey, hva får man for 4000,- da? ;)

9573599[/snapback]

 

Sant så sant. Tror jeg går for den Toshibaen til 5995,-... Bra pris det på en god og brukervennlig bærbar, ja? Skal bare bruke den til skolearbeid og Photoshop hovedsaklig, surfing og litt filmtitting også da... Da vil den vel fungere bra for meg, sant?

Lenke til kommentar

Stillegående CPU kjøler!

Noctua NH-U12F, 4 Dual-Heat-Pipes 120mm 17dB(A), socket 775/754/939/940/AM2

 

før: 495,-inkl. mva 395,-

 

 

Neinei, jeg ba bare of viftene, ikke hele greia! :nei: Kom igjen a, Sleng på noen Noctua 120mm vifter neste gang!

9573622[/snapback]

 

hehe, jeg kan ha hatt noe med saken å gjøre :D

9573649[/snapback]

 

Fy deg, Virace, fy deg :realmad: hehe, overlever vel, men hadde gjerne sett de ned mot hundrelappen, trenger en tre-fire stk...

Lenke til kommentar
Har nå inne bestilling på Logitech Dinovo Edge og Logitech G9, noen som kan dytte meg i riktig retning av bekreft-knappen med noen positive ord om hver av delene?:)

9573667[/snapback]

skønner ikke hvordan dere klarer å komme dere helt til handlekurven, men Novio Edge er genialt.. testet dette for en tid tilbake og ble helt frelst.

Kjøpte meg en Samsung 46M87 for non uker siden og planen er å bruke tastaturet til denne tv'en...

 

PS: om netshop fikser en supersmoooth ferdig HTPC med allt av det beste fra alle verdener... så kjøper jeg.. samma om prisene er 10 eller 20.000 :D

Lenke til kommentar
Det er en helt annen verden så lenge de har varen(e) inne. Nå kjøper jeg mest ifra filialen til Netshop Oslo, men de gangene jeg har bestilt fra Sandefjord så har det ikke tatt mange dagene :)

9573618[/snapback]

 

 

De har en filial i Oslo også? :hmm:

 

Jaja, når jeg har klart å tråkle meg gjennom bestilling på eksplosiv tirsdags responshelvete kan jeg like godt vente litt.

 

De har sikkert mer på lageret enn i filialen uansett.

 

takk for svar :)

Lenke til kommentar
Har nå inne bestilling på Logitech Dinovo Edge og Logitech G9, noen som kan dytte meg i riktig retning av bekreft-knappen med noen positive ord om hver av delene?:)

9573667[/snapback]

Har begge to og absolutt ingenting å utsette på de!

Lad tastaturet i 1 time og det varer flere måneder.... Musen følger det med to batterier til så man slipper å vente på at musen skal lade seg. Go for it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...