Anders Leipsland Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Siden kun moddiser har lov å starte nye emner i "gullkorn" må jeg bare poste her. (er tross alt irrelevant materiale jeg ikke kan holde for meg selv). Vel vel gullkornet blir sagt av Ar`Kritz i XP eller W2K? tråden. Glimrende beskrivelse av default skinnet til Windows XP Fargesprakende ikoner og futuristisk look er viktigere enn stabilitet, men skins er ikke en nødvendighet. Det første jeg gjorde da XP var installert var å skru av TeleTubbie-Land.
|Cipher| Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Hehe, var ikke mange ordene, men det var rett på!! Bra!
Kebab GUD Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 genial den ... kan ikke tenke på en bedre selv
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Var fine den, men eg har ikke skrudd av teletubbie-Land Bryr meg ikke om hvordan xp ser ut eg? Bare at xp funker som det skal, det er det som teller
fondus Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Var fine den, men eg har ikke skrudd av teletubbie-Land Bryr meg ikke om hvordan xp ser ut eg? Bare at xp funker som det skal, det er det som teller Eller så er du bare big big fan av Teletubbies
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Eller så er du bare big big fan av Teletubbies Ja sikker.
zyrtec Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Hehe, var ikke mange ordene, men det var rett på!! Bra! Enig! Rett og slett; "Kort og godt!"
Lch Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Var ikke no spessielt med den syns jeg Tiltredes.
Gabriel_X Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Hehe - artig kommentar, men det er jo bare å skru av, eventuelt gå over til 'silver'-themet som følger med (litt sånn Mac OSX light i utseendet). Når det gjelder OS som ser ut som et sirkus kan man jo ikke unngå å nevnt Mac OS X - hjelpe meg! Mye overfancy greier som ikke har funksjon i det hele tatt bortsett fra å se 'kult' ut. - f.eks. at vinduene minimeres ved å 'krølle seg sammen og forsvinne ned i hjørnet'.
Gabriel_X Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Hehe - artig kommentar, men det er jo bare å skru av, eventuelt gå over til 'silver'-themet som følger med (litt sånn Mac OSX light i utseendet og mye mer diskret enn default-themet). Når det gjelder OS som ser ut som et sirkus kan man jo ikke unngå å nevnt Mac OS X - hjelpe meg! Mye overfancy greier som ikke har funksjon i det hele tatt bortsett fra å se 'kult' ut. - f.eks. at vinduene minimeres ved å 'krølle seg sammen og forsvinne ned i hjørnet'.
Gabriel_X Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Hjælp! Hvem har rota bort 'edit-knappen' ??? :o
CFD Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Vel jeg hadde faktisk en slik post om Gullkorn. Virker som hele forumet tar etter hva jeg gjorde for 6mnd+ siden. Hva kan jeg si? At jeg er forut for min tid.
|Cipher| Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 Vel jeg hadde faktisk en slik post om Gullkorn. Virker som hele forumet tar etter hva jeg gjorde for 6mnd+ siden. Hva kan jeg si? At jeg er forut for min tid. Ganske langt forut og kan jeg enke meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå