Alchemist: Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 (endret) Hei! Har kjøpt meg ny pc nå, og fått den skrudd sammen, men nå skal jeg instalere vista og får beskjed om å oppgi produktnøkkel, men den har ikke jeg fått. Kjøpte Vista Home premium OEM norsk hos komplett. Hva er feil? Har jeg bommet på vista versjonen? Oem vs retail? HJELP! Hva Gjør jeg? Takk på forhånd! Endret 17. september 2007 av Kazekanin
Zeph Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
TronDoZY Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Produkt nøkelen er en liten stikker som sitter på manualen (eller var det en liten ting der inni?) Se etter en hvit/grå tonig sticker som er litt gul også,,, Den har også t hull i midten. Der skal Product Key'en stå.
Alchemist: Skrevet 17. september 2007 Forfatter Skrevet 17. september 2007 Produkt nøkelen er en liten stikker som sitter på manualen (eller var det en liten ting der inni?) Se etter en hvit/grå tonig sticker som er litt gul også,,, Den har også t hull i midten. Der skal Product Key'en stå. 9516259[/snapback] Var ikke noe manual med, bare en dvd i ett bittelite pappcover. Har endevendt alt av esker osv, men finner ikke noe...
edge Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Står det ikke et klistermerke bak på coveret DVD-en lå i, da?
Jarmo Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Står det ikke et klistermerke bak på coveret DVD-en lå i, da? 9516342[/snapback] Ja, bak på coveret. Nå står jo disse kodene med så liten skrift at det er fort gjort å ta feil, 8/B osv..
GeirGrusom Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Hvis du ikke finner noe, må du sende Vista versjonen inn på reklamasjon. Det er produktnøkkelen man betaler for - ikke DVD-en.
Alchemist: Skrevet 17. september 2007 Forfatter Skrevet 17. september 2007 Står det ikke et klistermerke bak på coveret DVD-en lå i, da? 9516342[/snapback] Sitter med det i hånda, det er kjemisk fritt for antydninger av tall... Er det komplett som har dummet seg ut, eller hva? Blir litt lei meg nå kjenner jeg. Takk for alle svar hittil! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330703 Denne jeg kjøpte. Er det jeg som har kjøpt feil?
Alchemist: Skrevet 17. september 2007 Forfatter Skrevet 17. september 2007 Sånn ser coveret ut... Ikke noen av de nr som er i nærheten av å likne produktnøkkel...
Jarmo Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 (endret) Har kjøpt meg ny pc nå Koden står klistret på maskinen? Endret 17. september 2007 av Jarmo
Alchemist: Skrevet 17. september 2007 Forfatter Skrevet 17. september 2007 Har kjøpt meg ny pc nå Koden står klistra på maskinen? 9516518[/snapback] Bygd den selv, av komponenter, er det et problem?
Jarmo Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Har kjøpt meg ny pc nå Koden står klistra på maskinen? 9516518[/snapback] Bygd den selv, av komponenter, er det et problem? 9516530[/snapback] Nei, bare fordel, da kan du bruke OEM-versjon
Alchemist: Skrevet 17. september 2007 Forfatter Skrevet 17. september 2007 Ehm, så vil dette si at komplett har glemt å legge med produktnøkkel?
edge Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Er det ikke slik at du kan gå videre i installasjonen uten produktnøkkel? Når det er OEM så er min erfaring at det står xxxx-xxxx-OEM-xxx på produktnøkkel, så kan jo være at den på en måte ligger på disken?
Alchemist: Skrevet 17. september 2007 Forfatter Skrevet 17. september 2007 Er det ikke slik at du kan gå videre i installasjonen uten produktnøkkel? Når det er OEM så er min erfaring at det står xxxx-xxxx-OEM-xxx på produktnøkkel, så kan jo være at den på en måte ligger på disken? 9516661[/snapback] Uh, det hadde vært flott da. Ja sitter å laster inn vista nå(kunne hoppe over nøkel), så satser på at det blir en ordning på det. Får ta en tlf til Komplett i morra å høre med de. Men får jeg brukt Vista uten nøkkel da? Inntil jeg får ordnet med Komplett? Igjen, takk skal dere ha!
shabador Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Kan bruke den i 30 dager uten å aktivere den, ja.
V-by Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Kan bruke den i 30 dager uten å aktivere den, ja. 9518313[/snapback] Det hjelper lite når du har kjøpt den. Vi hadde samme problem her, da vi kjøpte Vista Ultimate. Først fikk vi beskjed om at windowsen skulle registreres gjennom MS. Ringte, og fikk beskjed om at vi trengte cd key. Fikk en cd-key av forhandleren. Men den fungerte seff ikke. Forhandleren påsto at det var riktig cd key, mens MS etter tre dager i telefonen mente at det var en ugyldig cd key. Ring forhandleren, og krev en cd.key.
Mr.M Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Bildet over her er speilvendt & opp/ned, så jeg roterte/vendte det riktig vei. Ser det står Paternoster på etiketten, noen som vet hva i all verden det betyr?
Garegaupa Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Paternoster er latin for "Fader vår", men kan og bety ei kule i ein rosenkrans. Litt... uvanleg påskrift på ein Vista-DVD, får ein vel seie...
mafia-slayer Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 send mail til [email protected] og fortell hva som e problemet. Der sitter nerdene skjønner du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå