Gå til innhold

Hvilket konsoll skal jeg velge?


twintommys

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at H3 ikke kjører 720p var ifølge dem selv at de ikke klarte å ha så bra HDR som de ville ha med det, så de senket oppløsningen litt. Syns det er litt rart siden jeg trodde MS sa at alle spill skal rendres i min. 720p. Menmen, jeg syns det ser kjempebra ut så jeg kan ikke si jeg bryr meg. Men hvis 360 er så dårlig, kan ikke du da forklare meg hvordan den klarer dette ? :)

 

Og en ting til, Bungie har aldri sagt at de prøver på mest mulig realisme, de sa allerede for ett års tid siden nesten at H3 ikke kom til å ha så "skarp" grafikk som Gears.

 

 

masseffect_07_1280x760.jpg

 

 

 

masseffect_45_1280x760.jpg

 

 

 

masseffect_41_1280x760.jpg

 

 

 

masseffect_27_1280x760.jpg

 

 

 

masseffect_14_1280x760.jpg

 

 

'Nuff said.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Tror du blir meget skuffet om du tror at spillet kommer til å se slik ut ;)
Det tror jeg og :p Synes vi i det minste kan forholde oss til "ekte" gameplay-bilder framfor noen ekstremt finpussede bilder.

 

greendeath80:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Halo 3 var aldri ment som et spill til å vise hva 360 er i stand til grafisk sett, det er ikke til å stikke under en stol. Hadde forøvrig satt pris på om du kunne vært mer saklig og ikke minst nøytral, skjønner du ikke at du blir sett på som en idiot av samtlige i konsoll-delen i forumet? Du er jo skoleeksempletet på definisjonen av en fanboy. Greit nok at du liker PS3, men denne anti MS-kampanjen din kan du spare deg for. ;)
Lenke til kommentar
Tror du blir meget skuffet om du tror at spillet kommer til å se slik ut ;)
Det tror jeg og :p Synes vi i det minste kan forholde oss til "ekte" gameplay-bilder framfor noen ekstremt finpussede bilder.

 

greendeath80:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Halo 3 var aldri ment som et spill til å vise hva 360 er i stand til grafisk sett, det er ikke til å stikke under en stol. Hadde forøvrig satt pris på om du kunne vært mer saklig og ikke minst nøytral, skjønner du ikke at du blir sett på som en idiot av samtlige i konsoll-delen i forumet? Du er jo skoleeksempletet på definisjonen av en fanboy. Greit nok at du liker PS3, men denne anti MS-kampanjen din kan du spare deg for. ;)

 

 

Noen ingame pics, sikkert fra en gammel build. Synd ikke dette kommer til PC eller Ps3 med det første, digger sci fi spill! Og dette ser bra ut, og høres meget meget bra ut.

 

 

54kq69y.jpg

 

6ewp92a.jpg

 

140-46-l.jpg

 

140-88-l.jpg

 

504ujdi.jpg

 

52alfsg.jpg

 

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Gjør som PSNID' din sier. Det har vært en godt besøkt tråd det her, og du har selv postet de som han siterer, det er det flere som har lest. Jeg skulle til å legge inn en svar på det jeg også før du selv slettet innlegget og deretter prøver å late som ingenting... Du som sier du liker en diskusjon og tar bladet fra munn bør stå får det du har skrevet og ikke helt stakkarslig prøve å slette etter å ha kanskje ha skjønt at du drar dette for langt.

Lenke til kommentar

Mass Effect er en god grund til å velge X360 i år ja, ikke bare er grafikken meget pen, gameplay mekanikken høres meget godt gjennomtenkt ut og utfra gameplay filmer ser det ut til å fungere godt når alt kommer til stykket. Dog om det er så bra som de sier er noe annet, men med tanke på at det er Bioware som står bak så er det en lovende tittel.

 

Sannsyneligheten for Mass Effect 2 til PS3 derimot er meget sannsynelig :)

Lenke til kommentar

enig der urge, er det ett spill som jeg har lyst til å få fatt i med klørne, er det nettop mass effect. må innrømme at jeg har fulgt med litt småsjalu på akkurat den tittelen.

 

Jeg elsker Bioware, men er bekymret for dem etter at de gikk til EA, Hva skjedde liksom med 'the force' og good side og det der? g'damn sellouts.

Holdt på å rive ut hjertet når jeg hørte dette. hadde på en måte ett håp om at de skulle overleve microsoft ordealen.

 

akk, like naiv som alltid :(

Endret av greendeath80
Lenke til kommentar
enig der urge, er det ett spill som jeg har lyst til å få fatt i med klørne, er det nettop mass effect. må innrømme at jeg har fulgt med litt småsjalu på akkurat den tittelen.

 

Jeg elsker Bioware, men er bekymret for dem etter at de gikk til EA, Hva skjedde liksom med 'the force' og good side og det der? jævla sellouts

God post! :p Er helt enig med deg, utrolig trist at EA kjøpte Bioware, fordi de har en lei tendens til å ødelegge utviklingsstudioer med stort potensial. Vi kan vel takke EA for at Rallisport Challenge 3 ikke eksisterer?
Lenke til kommentar

Ikke for å gjøre dette til en Vs tråd men at PS3 drar grafikkmessig fra X360 på nåværende tidspunkt er en bøtte med hestemøkk. Om de ikke har sett CoD4 på X360, ta en titt på Mass Effect, Character spotlight i 3 deler:

 

Part 1

Part 2

Part 3

 

Men uansett grafikk eller ikke, så er grafikk noe som ligger på øyet som ser. Enkelte ser pen grafikk der andre ser stygg grafikk, vi er forskjellig. Så det er fåmælt å si den ene er bedre enn den andre grafisk sett. Personelig fronter jeg Twilight Princess som det nydeligste spillet grafisk sett per dags dato.

Lenke til kommentar
Men uansett grafikk eller ikke, så er grafikk noe som ligger på øyet som ser. Enkelte ser pen grafikk der andre ser stygg grafikk, vi er forskjellig. Så det er fåmælt å si den ene er bedre enn den andre grafisk sett. Personelig fronter jeg Twilight Princess som det nydeligste spillet grafisk sett per dags dato.
Problemet er vel at folk tror at oppløsning, skarpe bilder, antall polygoner osv er synonymt med god grafikk.
Lenke til kommentar

Nå må man vel også klare å skille mellom teknisk god grafikk og det artistiske i ett spill. Ett stemningsbilde fra Oblivion (ute i skogen når solen kommer opp) kan sikkert "se" bedre/penere ut enn ett bilde av virkeligheten. Det betyr IKKE at Oblivion har bedre grafikk enn virkeligheten. Samme er Ratchet & Clank's grafikk på Ps3 enorm mye bedre enn Super Mario Galaxy, men det behøver ikke være bedre artistisk. Men dette er ofte en smaksak.

Lenke til kommentar
"Problemet er vel at folk tror at oppløsning, skarpe bilder, antall polygoner osv er synonymt med god grafikk. "

 

ja, det er synonymt med god grafikk

 

Uenig :)

 

Ta SotC eller ICO på PS2 som eit eksemepel. Fantastisk art-direction og spillverdenen er fremstilt på ein flott og kunstnerisk måte som veier opp for den tekniske underlegne grafikken sammenlignet med i dag. Eller Halo 3 for å ta eit nyere spill, der det svikter på den tekniske fronten det tar Bungie igjen med den utrolige "episke" art-direction`en som virkelig til tider gir meg eit sug i magen.

 

Så det du sier der er jo egentlig feil å si, selvfølgelig kan du få lov forbinde det du vil med det du meiner er bra grafikk. Men andre folk ligger kanskje å gynger i de baner eg snakker om.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Uenig :)

 

Ta SotC eller ICO på PS2 som eit eksemepel. Fantastisk art-direction og spillverdenen er fremstilt på ein flott og kunstnerisk måte som veier opp for den tekniske underlegne grafikken sammenlignet med i dag. Eller Halo 3 for å ta eit nyere spill, der det svikter på den ekniske fronten det tar Bungie igjen med den utrolige "episke" art-direction`en som virkelig til tider gir meg eit sug i magen.

 

Så det du sier der er jo egentlig feil å si, selvfølgelig kan du få lov forbinde det du vil med det du meiner er bra grafikk. Men andre folk ligger kanskje å gynger i de baner eg snakker om.

 

Ah Shadow of the Colossus :love:

 

Stemningen når du rir ut på de tomme slettene, sverdet hevet for å finne nesse koloss, lyden av hover på bar mark, suset av vinden og solen i ansiktet der den såvidt stikker opp over fjelltoppen. Gud det spillet er fenomenalt.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det alltid trolling hvis man snakker negativt om 360?

 

Mens ps3 daglig blir konstatert: for dyr, for avansert, vanskelig å lage spill for, stygg som en brødboks osv.

Da er det ingen som reagerer. Syns dette er merkelig.

 

Det er vel ingen hemmelighet at PS3 har en avansert prosessorstruktur som det er vanskelig å programmere spill for? Selv ikke Sony-tilhengere kan da være så blinde at de benekter realitetene forbundet med PS3.

 

Og å snakke negativt om 360 er ikke trolling. Det er måtendu kritiserer 360 på som minner om trolling.

Lenke til kommentar
at du prøver å på noen måte forbinde meg med: "HAHA LOLZ XBOTS PWNT!1" syns jeg er direkte frekt.

 

pluss at dette er deres (xbox) siste argument over ps3 og jeg må innrømme at der finnes en slags morbid nytelse over og vite at dere nettop har sluppet ut for unnskyldninger. Så mange xboxfans og allikevel kan en lone sonyboy eie dere i diskusjonen med noen enkle ord. pure pwn4ge spør du meg
(post nr 99)

 

Er det da man sier pwnd?

 

Jepp :yes:

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...