Gå til innhold

Bioshock Vs. Halo 3


Rudde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Her har vi enda en som ikke leser mer enn det han selv gidder og poster utifra det hans valgte og bry seg om.

 

I Crackdown fulgte det med en BETA, en MULTIPLAYER BETA faktisk :)

Det vil si at det er en UFERDIG versjon av spillet i MULTIPLAYERFORM som ble offentlig tilgjengelig gjennom spillet Crackdown.

 

Det å kalle dette en demo og basere sine kunnskaper om Halo og Halo 3 på en MULTIPLAYER BETA blir altfor drøyt, og det og atpåtil være så bastant at man fortsetter og påstå det, selv etter at jeg svarte før i tråden blir litt merkelig.

 

Det var en Multiplayer Beta, ikke en Demo som ville si noe om det ferdig Singleplayer spillet, som vil være helt annerledes enn Multiplayerdelen. Dermed basta!

 

EDIT: Og bare for og hamre inn siste spiker i den kista så er den betaen ferdig for lenge siden.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Tror dere Bioshock blir (har blitt) ett bedre spill en Halo 3??

 

Mange som har kjøpt 360 Pga Halo 3 osv (Bla. meg :D)

Men tror dere faktisk Bioshock er bedre?! :O

9502996[/snapback]

 

Dersom BioShock er bedre enn HALO3 må i såfall HALO3 være en gedigen skuffelse i forhold til forgjengerne :ermm:

 

Ikke bare håper og tror jeg at singleplayeren blir mye bedre, men det er jo en sinnsykt omfattende multiplayer der. Med ubegrenset mange moduser, og muligheter for å manipulere spilltyper og i tillegg modifisere levels med en slags map maker.

Det er ingen tvil om hvilket spill som kommer til å gi mest for pengene, og som kommer til å vare lengst :)

Lenke til kommentar

Single Player delen i Halo spillene har jo vert sån passe bra meiner eg da, om noe kjedelige og lite varierte brett. Fullførte Halo2 igjen i går så no er eg så jævla gira på å fortsette kampen :love:

 

Bioshock blei faktisk litt for langt for min del, blei regelrett lei i natt når eg spillte. Gav det den siste timen i dag og fullførte det. Utrolig bra spill, veldig godt gjennomført. Men litt for langt som betyr ca. at eg neppe kommer til å spille det igjen med det første.

 

Men eg tipper ihvertfall at Halo 3 får minst like gode omtaler som Bioshock ihvertfall. Spillet gjikk rett inn hos Famitsu ihvertfall med sine 10/9/9/9 karakterer :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Haha. Her har vi enda en som ikke leser mer enn det han selv gidder og poster utifra det hans valgte og bry seg om.

 

I Crackdown fulgte det med en BETA, en MULTIPLAYER BETA faktisk :)

Det vil si at det er en UFERDIG versjon av spillet i MULTIPLAYERFORM som ble offentlig tilgjengelig gjennom spillet Crackdown.

 

Det å kalle dette en demo og basere sine kunnskaper om Halo og Halo 3 på en MULTIPLAYER BETA blir altfor drøyt, og det og atpåtil være så bastant at man fortsetter og påstå det, selv etter at jeg svarte før i tråden blir litt merkelig.

 

Det var en Multiplayer Beta, ikke en Demo som ville si noe om det ferdig Singleplayer spillet, som vil være helt annerledes enn Multiplayerdelen. Dermed basta!

 

EDIT: Og bare for og hamre inn siste spiker i den kista så er den betaen ferdig for lenge siden.

9527242[/snapback]

Sorry da, Leste vel ikke godt nok utenpå coveret :blush:

Endret av Alompi
Lenke til kommentar
I HAVE HALO 3!

 

Got it from Argos (UK) this morning. I'm sure most of you hate me, but I've already played through the first hour. I won't give any spoilers.

 

What I will say is that it is the best looking current-gen game I've played yet. I'm seriously not shitting you. Fuck Gears, fuck Bioshock, fuck Resistance, fuck Heavenly Sword.

 

None of the same old dark, gritty, grey textures. No. This shit is mega-vibrant. Beautiful to the nth degree. The lighting has to be seen to be believed. Everything is so smooth and crisp. The textures are fucking INSANE. And the screenshots you have seen of the jungle environment? Well, let's just say playing through that area made my jaw drop - Uncharted has some serious competition, SERIOUS competition. I've never looked around so much at the graphics and lighting with my mouth open so much this gen. It looks afuckingmazing.

 

I shit you not. I bow to Bungie. You'll all see for yourself soon enough.

 

Fra et annet forum. Blir nok årets spill ja, som forventet.

Endret av Frecke
Lenke til kommentar

Tomk1: Var også meget skeptisk til Bioshock, rett og slett pga. eg syns det såg sært ut. Men etter å ha testet demoen var eg solgt. Spillet er knallbra, og har eit meget godt driv i historien samt herlig grafikk og lyd. Man kan ta livet av sine motstandere på utrolig mange vis og gjøre gameplayet rimelig variert sådan.

 

Så hadde eg vert deg ville eg ihvertfall ha testet demoen til spillet med tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hva som er best av de to titlene er nok subjektivt som alt annet. De representerer to ulike retninger innenfor fps-genren. Halo er en run&gun, mens Bioshock har et større taktisk preg og langt færre fiender man skyter seg gjennom.

Personlig håper jeg og tror at Halo 3 gir meg mer morro enn hva Bioshock presterte, som har ligget å samle støv på min hylle nå i to uker til tross for at jeg ikke har fullført det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...