Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Ikke iPhone første generasjon (Du'h)

Beklager, da var eg ikke klar over.

 

iPhone 1G: bruker triangulering via GSM basestasjoner for å finne possisjon (kilde)

iPhone 3G: bruker innebygget GPS(kanskje også støtte for triangulering i tillegg?)

iPod Tocuh: bruker en database over trådløse nettverks possisjoner. Fungerer kun i USA, Canada og Australia

Endret av nomore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svarte ass..

 

Jeg har så veldig problemer med at jeg mister teksten..

 

Jeg har lagt inn sanger som jeg har fysisk lagt inn lyrics på selv.. og når jeg legger dem til, og noen dager etterpå, så fungerer det.. altså når du spiller av en sang og trykker på coveret, så kommer det opp hvor lang sangen er og hvor langt du har kommet, osv.. Men, hvis du har lagt til lyrics, så kommer også teksten frem..

 

Dette fungerer... Men, så plutselig fungerer det ikke?! WHY!? :(

 

Noen som har noen aning på hvorfor?

Lenke til kommentar

På INFO på sangene i iTunes har jeg skrevet inn tekst. Ikke nødvendigvis rett tekst, men tekst for å teste. Denne teksten har jeg aldri klart å verken finne eller se på Touchen. Men vet vel ikke helt hvor jeg skal lete heller :p

 

Guide til jailbreaking av 2.0 for Mac finner du her (http://www.betamagasinet.com/2008/833/guid...ch-20-software/, men mener at programmet WinPwn og PwnageTool er ganske like. Håper den er til hjelp...

Lenke til kommentar

Man skal få frem tekst ved å trykke på skjermen når man spiller av en sang (altså når du har coveret i bakgrunnen)..

 

Da kommer det frem statusbar for hvor lang sangen er, og hvor langt du har kommet.. også kan du dra på den greie for å spole frem og tilbake.. Og, hvis du har tekst, så kommer teksten frem midt på skjermen..

 

:)

Lenke til kommentar

Trenger hjelp!

 

Skulle jailbreake en kamerat sin Touch så skjedde det noe. Uansett hva jeg gjør vil ikke skjermen skru seg av. Har jailbreaket min Touch, så jeg vet hva som skal skje.

 

Det står på skjermen: "BSD root: mdO, major 2, minor 0" gjentatte ganger. Det skjer ingen ting når jeg kobler den til pc'en og heller ingen ting når jeg kobler den fra. Noen som vet hva feilen er?

 

Takker for alle svar!

 

Edland

Lenke til kommentar

Hm, javel. Da får jeg klare meg med Beta versjonen da, samt Cydia og AppStore selvfølgelig :D

 

Angående Innstaller Betaen, flere enn meg som får opp en rekke feilmeldinger ala "Error. File does not exist" ???

 

Har prøvd å skrive inn de der kodene for å cmode hele driten, men fungerte ikke tror jeg. Får opp en feilmelding med start hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...