Shadowz Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) EGM/1UP Har "reviewed" killzone2. Dette er grunnen til at jeg ikke liker 1up. At de klarer å sammenligne en Alphabuild med ett spill som skal slippes om tre uker irriterer meg. Endret 4. september 2007 av Shadowz
Shadowz Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 (endret) trøbbel med å få lagt til bildet.. får dere sett det? no worries, her er link Endret 4. september 2007 av Shadowz
frostbitten Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Ser bildet, ja. Å sammenligne AI-en på et spill som allerede har gått gull med et som har et halvår igjen med utvikling er totalt idiotisk... Endret 4. september 2007 av frostbitten
Blue Gene Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Hva annet kan man forvente, det er jo EGM/1UP vi har med å gjøre her.
AtomicMoog Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Er jo på ingen måte snakk om en 'review' dette, derimot sakset fra oktober-utgaven av EGM med deres best/verst-kåringer fra årets E3. Er selvfølgelig litt dumt å sammenligne ettersom spillene er på så forskjellige steder i utviklingsprosessen, men det er vel basert på egne førstehånds opplevelser med spillbar kode. Ser forresten at "Assassin's Creed" ble kåret til "Game we're most worried about". Hmmm....
_norse_ Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Det er vel ikke nødvendigvis slik at EGM sammenligner de to spillene. De bare presenterer en E3 kåring i forskjellige kategorier. Da er det likegyldig for EGM hvor spillene er i utviklingsfasen. Alle de store spillpublikasjonen har slike E3 kåringer; best grafikk, dårligst grafikk, beste spill, dårligste spill etc..... Endret 4. september 2007 av Norse360
Nimrad Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Ser ikke ut som AI er så godt utviklet på Killzone enda. Fysikken og animasjonene ser nesten ferdige ut, og grafikken trenger litt finpuss, men AI må de jobbe mer med. Men jeg er forresten en av de som har ekstremt stor tro på Killzone 2
T-Bear91 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) killzone er jo bare i phre alpha status. de kan jo ikke sammenligne da >_< teit det der Endret 7. september 2007 av BloodSpiller
Nimrad Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Blir som og sammenligne grafikken på wii opp mot PS3 og 360
Mala Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Egentlig ikkje da Wii ikkje har grunnlag for å rendre samme grafikk som 360 og PS3 i heile tatt (teknisk sett altså). PS3 og 360 har vel rimelig lik mulighet for å komme med brukbar AI pr.i dag.
Nordmoen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Som sagt Pre-Alpha mot ferdig produkt Kan ikke samenlignes, for ikke å snakke om at Killzone utviklerene kanskje tenkte mer på utseende enn Ai når de lagde den E3 demoen.
doffen45 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Jeg mener å ha lest at mediaet ikke fikk den verdiversjonen av Halo 3 før sist onsdag. Så derfor har de ikke prøvd den ferdige versjonen av noen av de spillene, men tviler heller ikke at AIen på Killzone 2 kommer til å bli helt på topp når det er ferdig
Snikpellik Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 "Killzone 1, it sucked before, so why did they think we wanted more!?"
Nordmoen Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Personlig så synes jeg Killzone 1 er noe av det beste jeg har spilt... Så det at Killzone 2 kommer er for meg utrolig bra
WangenPs3 Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Killzone 1 (singelplayer) var meget bra for sin tid. Men tar du dette frem nå, så finner man massevis av feil og dårlig detaljer. 2'ern håper jeg virkelig blir slik vi har blitt lovet, og utifra videoer/podcast's etc. så kan dette bli en skikkelig killerapp. Grafikken har de snart klart å få på et nivå som er bedre enn GeoW, så da må de fokusere mer på AI, Lyd og ikke minst story. Klarer de dette så ser jeg for meg goty awards nesten. Men muligheten for å bli skuffet er der Ang. det å sammenligne AI mellom disse 2 titlene var vel litt håpløst, mtp. at Halo var mest sannsynlig epsilon versjonen, mens KZ 2 er/var på pre-alpha stadiet.
_KroSjefen_ Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 hva gjør denne tråden i felles delen egentlig..? er det ett ps3 spill som er 110% sikkert eit ps3 ekslusiv i all framtid så er det killzone2..
Bebeluv Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Fordi Halo 3 er med i sammenligningen? 9453016[/snapback] Det står jo ikke det i topicnavnet, så var nok ment for KZ2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå