Gå til innhold

Små dyr som bor i hodetelefonene våre


grandadi

Anbefalte innlegg

Kanskje er jeg slem, kanskje er jeg ond, eller begge deler? Jeg tok på meg hodetelefonene en dag, var stressa og syntes noe var rart. Jeg hørte noe musikk og så kjente jeg noe som beveget seg inne i hodet mitt! Jeg rev av meg hodetelefonen og kikket inn i øreklokken. Der gikk det ett fett saksedyr.Herlige morsomme og spesielle dyr som vi fantaserte opp hornhinneklypedyr-historier om som barn.Jeg satt på meg hodetelefonene og kjente det igjen. Det holdt til to saksedyr inne i den ene øreklokkken og jeg tenkte jeg var heldig som spilte musikk de likte, ellers hadde de vel satt kursen rett mot hypofysen min.Hold et øye med hvem du lar bo i hodetelefonene dine,(depositum kan være en løsning) vær alltid oppmerksom på hva slags musikk du setter på først og legg spesielt merke til at ørevoks er et foretrukket medium å feste egg i for denne viltre morsomme krabaten!

Jeg skylder å gjøre oppmerksom på at disse to dyrene ble utvist fra leilighetskomplekset og frister nå en tilværelse ute i den rå virkeligheten i min hage.

Ikke drep før du selv er i fare for å bli drept.

post-120395-1188807284_thumb.jpg

Endret av grandadi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant en stor edderkopp på veggen og utførte et par tester på den.

 

1. Satt den på en pinne og snurret den hver gang den dro nedover, skulle se hvor lang tid det tok før den gikk tom ved vev, orket ikke mer etter 10 min.

 

2. Hvor høyt han kunne falle før han døde, dette gikk ikke. Uansett høyde så overlevde den. Smalt den i bakken for å se om det skjedde noe, men nei.

 

3. Skulle se hvor varmt vann den tålte, der døde den svært raskt, fordi jeg ble lei, tok alt for varmt vann i starten.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Jeg fant en slik i hodetelefonene mine:

9416865[/snapback]

 

Den var veldig svær, er musa liten eller er den veldig stor? Siden jeg tror ikke at du kunne ha hatt plass til den i hodetelefonene dine :p

9419750[/snapback]

Julenissen har sikkert Icemat-headsetet!

 

Jeg finner av og til edderkopper på badet og da putter jeg de i doen og trekker ned.

Men tanken på at de er så flinke til å holde seg levende (med unntak av knusing :ph34r: ) gjør at jeg alltid tenker at den kanskje overlever og havner i noen andres do en gang i tiden.

 

Derfor oppfordrer alle til å gi edderkopper en god omgang juling med dokosten før

dere sender den avgårde på reise.

Lenke til kommentar
Jeg fant en slik i hodetelefonene mine:

9416865[/snapback]

 

Den var veldig svær, er musa liten eller er den veldig stor? Siden jeg tror ikke at du kunne ha hatt plass til den i hodetelefonene dine :p

9419750[/snapback]

Hvis du ser hele videoen så legger han et lineal ved siden av. ~24 cm (!)

Lenke til kommentar
Jeg fant en slik i hodetelefonene mine:

9416865[/snapback]

 

Den var veldig svær, er musa liten eller er den veldig stor? Siden jeg tror ikke at du kunne ha hatt plass til den i hodetelefonene dine :p

9419750[/snapback]

Hvis du ser hele videoen så legger han et lineal ved siden av. ~24 cm (!)

9419814[/snapback]

 

Jeg så det, men kunne nesten ikke tro det :p

Lenke til kommentar
Jeg så det, men kunne nesten ikke tro det :p

9419835[/snapback]

Wikipedia sier:

Scolopendra gigantea, also known as the Amazonian giant centipede, is the largest extant species of centipede in the world, reaching over 30 cm (12 inches) in length. It is known to eat bats, catching them in midflight, as well as rodents and spiders. The prehistoric Euphoberia was the largest known centipede, growing up to one meter (39 inches) in length.

 

There are rumors that state that the Galápagos Islands giant centipede (Scolopendra galapagoensis) can reach sizes of up to 25 inches (over 60 cm), although these rumours may result from the rarity of the particular centipede. Captive Galapagos centipedes don't often exceed 20 cm (8 inches) in body length

 

Men ikke vær redd. De er ikke farlige:

Some species are highly venomous and often produce very painful bites but only one human death has ever been recorded - from a bite on the head of a young child by a large centipede on a Pacific island[1] - though severe reactions have also occasionally been recorded in adults.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...