Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd


Eplefe

Anbefalte innlegg

Bodde rett ved siden av Pølsefest-teltene. Dere spilte mye bra musikk! Ble invitert med inn en eller annen kveld og, men tok aldri turen dessverre.

 

 

 

 

Slik så campen vår ut på slutten av uka en eller annen gang:

post-59845-1214780901_thumb.jpg

Endret av AnR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi donerte pils og stoler til naboene våre mot at de hjalp oss å bære baggasje til bilen, hyggelige folk. Naboene på andre siden ble intervjuet av P3TV, og de presterte å si at vi hjalp dem med en handjob om natta, så sklir kameraet over på meg. Kult å få vist på tv :roll:

Men alt i alt, så var Hove en fantastisk uke! Griseheldige med været, masse gode konserter, og ikke minst mange halvlitere i sola.

Lenke til kommentar
Gikk forbi Pølsefest teltetene opptil flere ganger om dagen på vei til festivalområdet. Og ja, dere imponerte med antall partytelt. Hvor mange? 4-5?

 

 

Vi hadde 2 på 3x6 M og 1 på 3x3 meter slått sammen. I tilleg hektet vi på noen naboer som hadde et på 3x3 og så var det et til på 3 x 6 vi lot stod for seg selv.

 

Vi var vel en 16 stykker som tilhørte campen i løpet av festivalen + naboer og hadde vanlige telt inni, så er ikke så galt som det høres ut ;)

Reddet oss fra regnskurene.

 

Ble intervjuet på Lydverket 23.6 fordi vi hadde så stort opplegg :p

Endret av Erikmy
Lenke til kommentar
Bodde rett ved siden av Pølsefest-teltene. Dere spilte mye bra musikk! Ble invitert med inn en eller annen kveld og, men tok aldri turen dessverre.

 

 

 

 

Slik så campen vår ut på slutten av uka en eller annen gang:

 

Godt å høre at folket var fornøyd :) Hadde litt begrenset utvalg siden vi kjørte vanlig boomblaster med CDspiller.

Var det dere som tok over de siste dagene da batteriene vår var utladet/ødelagt?

Var noen på andre siden av branngata litt lenger ned som spilt fet musikk også :)

Endret av Erikmy
Lenke til kommentar

Hadde med meg speilrefleks på festivalen, og prøvde å fotografere noen stemningsbilder som beskriver festivalen slik jeg opplever Hove. Om noen er interessert har jeg slengt i hop et flickr-album med bilder. Skal oppdateres med flere bilder etterhvert. Har også et par album på Fjesboka som er åpne for alle som er interessert i å se, vet det er noen naboer og lignende som er på mange av bildene. :wee:

 

flickr-album

Facebook-album 1

Facebook-album 2

Lenke til kommentar
Vi kjøpte tre stoler den første dagen, dagene som følgte så stjælte vi i gjennomsnitt 5-6 stoler og trasha(Med vilje, eller bare av å sitte i dem, rævvdårlige stoler) dem om kvelden, for å deretter hive dem i hævven. Vi stjelte nok for mange tusen kroner, så jeg beklager til alle evt naboer.
Du "beklager", liksom. Det der er så jævlig unødvendig gjort, og det bare irriterer. Kommer til å blogge om Hove i løpet av de nærmeste dagene og legge ut link her, til de som måtte ha interesse av å lese om min Hove-opplevelse. Kjæresteoppmerksomhet, nå.
Lenke til kommentar
Vi kjøpte tre stoler den første dagen, dagene som følgte så stjælte vi i gjennomsnitt 5-6 stoler og trasha(Med vilje, eller bare av å sitte i dem, rævvdårlige stoler) dem om kvelden, for å deretter hive dem i hævven. Vi stjelte nok for mange tusen kroner, så jeg beklager til alle evt naboer.

 

Hadde vi tatt noe på fersken i å stjele fra oss, hadde det nok vanket en god porsjon grisebank.

Vi var 15 voksne menn med en snittvekt på godt over 80 og ingen hemninger.

Mye eks-gardister og eks-grensejegere.

Tenk over det før dere prøver dere på noe slikt idioti neste år.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Vi kjøpte tre stoler den første dagen, dagene som følgte så stjælt vi i gjennomsnitt 5-6 stoler og trasha(Med vilje, eller bare av å sitte i dem, rævvdårlige stoler) dem om kvelden, for å deretter hive dem i hævven. Vi stjelte nok for mange tusen kroner, så jeg beklager til alle evt naboer.

 

Dere er ikke noe annet enn idioter. Tenker dere ikke på andre? Selv ble jeg frastjelt en stol. Jævlig irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...