Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd


Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen av dere som kjenner eller vet hvem en fyr med mye skjegg, pilotbriller og som enten er artist eller medarbeider?

 

Vi satt bare ute og jammet med gitaren min, også plutselig kommer denne fyren og spør om han kan få prøve og da synger han og spiller driiit bra! Var så utrolig kult! Også etter han var ferdig med 2 sanger så bare gir han fra seg gitaren og løper :p

Lenke til kommentar
Er det forresten noen som har et bilde av vår stolhaug? Den lå langs med gjerdet på vei ut av festivalen, skulle gjerne hatt et, og jeg så mange tok, så, eh, GIEF PICTURZ

 

Vi kjøpte tre stoler den første dagen, dagene som følgte så stjælte vi i gjennomsnitt 5-6 stoler og trasha(Med vilje, eller bare av å sitte i dem, rævvdårlige stoler) dem om kvelden, for å deretter hive dem i hævven. Vi stjelte nok for mange tusen kroner, så jeg beklager til alle evt naboer.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Da er jeg også hjemme igjen. Jeg ankom festivalområdet i femtiden på søndag. Det regnet noe forjævlig, og det faktum at jeg måtte stå i kø i tre timer gjorde ikke saken noe bedre. Folkene som delte ut båndene greidde ikke å registrere billetten min - de påsto faktisk at den var falsk. Jeg måtte inn i en brakke for å svare på utallige spørsmål, vise legitimasjon, og mere til. Da var det bare å stille seg opp i køen enda en gang.

 

Etter køhelvetet fant jeg en grei teltplass, fikk dusjet og gått på toalettet. De var passelig rene, men dette skulle endre seg ut i uken. Hygienen var mildt sagt elendig. Det fløt av ekskrement overalt, og det stinket noe jævlig. Dette gjorde at jeg pisset, dusjet og dret minst mulig. Rensligheten bør bedres til neste år. En annen ting var at de stengte noen av toalettene og dusjene på kveldstid. Elendig.

 

Maten var helt grei, selv om noen av prisene var i stiveste laget. Tretti kroner for en lunken Imsdal i pappbeger vil jeg anse som et lite ran. Pizzaen smakte helt greit, men kunne gjerne vært litt billigere.

 

Noe som virkelig irriterte meg, var køene. Nesten uansett hva man skulle, måtte man stå i kø lenge. De kunne hatt flere minibanker og flere personer i sikkerhetskontrollen inn til selve festivalområdet. Her er det snakk om priortering.

 

Det var mye av musikken som passet meg i år. Høydepunktene var Baroness, The Hellacopters og The Raconteurs. Beck var ikke annet enn fryktelig kjedelig. Jeg så veldig frem til Opeth og Babyshambles, så jeg ble skuffet da jeg fikk meldingen om at begge avlyste. Ellers synes jeg at det manglet en skikkelig stor headliner innenfor rock. Det ble litt for tynt i år. Men når alt kommer til alt, likte jeg festivalen. Stemningen var veldig god.

Lenke til kommentar

Hepp alle sammen!

Takk for en kjempefestival! Fantastisk stemning både på konserter og camp hele uka!

Bodde selv på på "Pølsefest '08" (Som etterhvert ble til "Økologisk Pølsefest '08") på miljøcampen.

Ble faktisk intervjuet av P3 fordi vi hadde satt sammen så mange partytelt :)

 

Gleder meg allerede til neste år!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...