Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd


Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
stress og sjekke inn får og si det sån info er ikke til og stole på

Sjekke inn? Mener du da på selve festivalområdet/akkreditering osv?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Da drar vi^^, er i Arendal om rundt 8-9 timer. Kos dere masse alle sammen:P

 

Edit: lykke til da Eple og Nie =)

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar

Er ingen vits å overpakke heller, men tørre sokker og tørt teltgulv er obligatorisk. Ha med noen håndklær du kan kaste etterpå, som bare brukes til å samle opp vann ved inngangen. Dere vil ikke dra gjørme og vann inn i teltet, der skal det være varmt og tørt. Sure våte sokker bør puttes i en egen pose hvis de skal tas med hjem igjen, ellers smitter lukta over på alle klærne også. Og håndklærne kan kastes hvis de er gjennomtrukket av søle. Det er billig uansett, og dere har sikkert 100 flere hjemme.

Jeg har vært på Roskilde og Wacken (tyskland) et par ganger, og wacken-turen inkluderte 30 timers togtur fra nordnorge. Alene. Møtte folka først i tyskland. Er ferdig med telt-livet, sist jeg var på wacken hadde vi hotellrom 1 km gåtur unna. Det var deilig, det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hehe, husker jeg fikk plass rett bak bagasjerommet til en bil som sto parkert. Og de skulle inn i bagasjerommet hele tiden selvsagt. De prøvde å nekte meg å sette opp teltet men det var ikke plass noen andre steder hvis jeg skulle være i nærheten av vennene mine.

Lenke til kommentar

okei! fikk litt noia nå! Jeg skal bo i et hus 15 min fra festivalområdet, men har ikke de helt store planene om å være for mye i huset. Og det er altså slik at jeg må kjøpe campingpass, for å få innpass på campen? Dette er ikke utsolgt er det vel? og kan jeg evt. få kjøpt det der nede?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...